Full version: Odla.nu´s websida
Katrina
Jag önskar att man kunde få det så att när man klickar på Odla´s logo (högst upp till vänster), så skulle den websidan öppnas i ett nytt fönster.

Tycker det vore praktiskt när man, som jag, söker info på den sidan samtidigt som man läser Forumet.

Inte så viktigt kanske, men behändigt! smile.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Högerklicka på Odlas logo och välj "öppna länk i eget fönster" så får du odlas sida i eget fönster och du har ändå sidan med forumet kvar.
Berith
Det tipset är också bra i andra sammanhang här i forumet! T.ex. när man söker bland alla medlemmar och vill läsa mer om en viss person - högerklicka på signaturen och öppna ett nytt fönster, så slipper du backa och söka igen.
Katrina
Å, tack snälla ni för svar! smile.gif

Jag känner mig jättetramsig nu, för egentligen vet jag ju att man högerklickar! Alltså skolexempel på s k hjärnsläpp !

(inte så sällsynt att fingrarna skriver och munnen pratar innan jag tänkt efter... biggrin.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon