Full version: 80-tals fest
Leia
Igår var jag ute och förlustade mig på Flustret i Uppsala. Det var 80-tals fest med allt vad det innebar! Anki Bagger, Lili och Sussie och Style var där och spelade. Style körde mest Freestyle låtar. Jösses vad roligt det var!!!!! yahoo.gif
Ann_Nica
Det låter kanonroligt. Hade varit kul att vara med där. Stort hår och stora axelvaddar tummenupp.gif
Leia
CITAT (Ann_Nica @ 21-04-2007, 09:00) *
Det låter kanonroligt. Hade varit kul att vara med där. Stort hår och stora axelvaddar tummenupp.gif

Ja, det var sååå roligt att se dem som hade 80-tals utstyrsel på!!! Skipants, pumps, strassörhängen, benvärmare, breda skärp. You name it! Jag träffade så många personer från min högstadie och gymnasietid också! En del såg precis ut som förut, och en del hade blivit riktigt "gamla" (fniss, undrar vad de tänkte om mig? whistling.gif )
Castea
Ha ha! Vad skoj!

Och Style också, minsann! De minns jag från en spelning på 80-talet med skyhöga frisyrer, skinnjackor med superbreda axlar och mockajackor med fransar!

Har du sett filmen Tjenare Kungen? Den kan rekommenderas om man vill ha 80-talsnostalgi. En mycket bra film är det också.
Leia
CITAT (Castea @ 21-04-2007, 09:53) *
Ha ha! Vad skoj!

Har du sett filmen Tjenare Kungen? Den kan rekommenderas om man vill ha 80-talsnostalgi. En mycket bra film är det också.

Har aldrig hört talas om den filmen, måste ses! smile.gif
Limeblossom
Å, va roligt det lät! Det hade jag velat gå på.....
Morbid
Jag undvek faktiskt det hela medvetet.. Fast jag erkänner att det skulle ha varit lite kul att se "eländet".. giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon