Ragazza zon6
21-04-2007, 15:18
Kerstin (och ni andra) är det ngn idé att dra upp flox, zinnia och aster eller är jag lite sent ute? Är jag sen så har jag ändå överfullt. Är det ok i tid (vill att de ska blomma hyfs tidigt) så gör jag plats på ngt vis.
Vilken av dessa blommar tidigast, gärna juni....åtminstone slutet.
embelie
21-04-2007, 15:38
jag sådde mina zinnia idag, hoppas på en relativt tidig blomning..
Lycka till!
kerstin z5-6
21-04-2007, 17:19
Nu r jag ju mest inne pa perenner .. hihi .. jag har inte svenskt alfabet idag .. ssuck ..tangent bord
Hoppas ni fattar anda..
Jag s[dde mina zinnia f;r en vecka sedan , det blev en del anueller denna tid, eftersom jag ska bort , vill minnas de de blommade i bra i fjol ,
Ett stickspår som inte har ett dugg med zinnia att göra. Om du råkar få tangentbord som skriver på engelska, kan man testa med att hålla nere ALT knappen (den till vänster) och samtidigt trycka på vänster SHIFT knapp. Då kan det hända att det blir svenska igen. Så, tebaks till ordinarie program

/David
Jag har just sått flox och enligt fröpåsen var det ok, så jag hoppas på blommor där!
Eva 33c
21-04-2007, 19:07
Jag ska så mina astrar och zinnia imorgon och det är ungefär den tid jag brukar så dem varje år.
kerstin z5-6
21-04-2007, 20:40
tack , men det hjälpte inte -får låna sonens obekväma dator så länge
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.