Nej de kan ju inte vara lätt å veta vad jag vill ha i mina balkonglådor, men jag har väl tänkt mig att ha blomlådor med tex pellisar, nån murgröna kanske... de är ju lite svalare här uppe på våren än i södern, men när de väl blir varmt så blir de VARMT!
Tänker testa med jordgubbar iaf, ska få några plantor utav en jobbarkompis och så ska jag köpa en självbevattnande blomlåda som jag ska plantera dom i.
Balkongen är ju inte heller så stor å helt öppen på sidorna.... men de jag har tänkt är att bara ha ett litet bord där med stolar så man kan sitta där å så har jag kärleksört i två stora krukor som jag brukar ha på balkongen oxså....sen är de bra fullt där. Å tomaterna så klart....
De kommer nog att bli jättefint, men somsagt så oroar jag mig lite för solen som bara är där på morronen. De är väl därför jag inte vill vräka in en massa blommor där om dom ändå inte kommer att trivas...
Är jag fel ute???
Jag kanske ska slå till med att ha krasse i en hängampel oxså.... om nu ni säger att dom trivs där.... kan bli fint om man blandar häng å vanlig krasse....
:

) mycke funderingar blir de..... men de dröjer nog tills sommaren å framför allt våren kommer hit!!
// fjallsnipan