Biggan_
Jag upptäckte idag att jag redan utnyttjat 3% av min tilldelade kvot och jag har bara 7 bilder i egna album ( inga stora bilder!)
Jag har tyckt det var konstigt att det nästan bara är jag som lagt in bilder i de gemensamma albumen. Är det så att man måste snåla med att lägga in bilder i de gemensamma albumen för att ha kvar utrymme för de egna albumen?
Hur är det om man laddar upp en bild från hårddisken direkt till ett inlägg, försvinner det från vår tilldelade kvot då också?
Jag tycker det är en utmärkt idé med de gemensamma albumen som så småningom kan komma till nytta när man behöver kolla hur en växt ser ut eller behöver tips på rabatter eller något annat, men jag vill ju ha utrymme för egna album också.
Ingemar
Om någon får slut på sitt utrymme så kommer vi att öka på det och i så fall kommer vi förmodligen att göra det för alla. Det är svårt att veta hur mycket som är rimligt att ha och jag vill inte så här i början tilldela onödigt mycket eftersom det jag har delat ut kan vi inte använda till något annat om det visar sig att det inte behövs för albumen.
Biggan_
Det låter bra, då är det bara till att ladda upp till vårt gemensamma bildbibliotek bravo.gif bravo.gif bravo.gif tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon