nilssontherese
Hej!

Satt och letade efter en snygg klätterros och hittade 'Veilchenblau' ursnygg! Och dessutom taggfri! Hurra! yahoo.gif är det någon som kan avvara ett skott av denna? Eller har en miniplanta? Allt av intresse! Kanske vet du vart man kan köpa den? mycket tacksam för svar!
kerstin z5-6
Rosenposten har den alltid
Rosenposten
kanske bättre med ett stort ex direkt om du inte kan krukförvara ett år ?
nilssontherese
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-04-2007, 17:54) *
Rosenposten har den alltid
Rosenposten
kanske bättre med ett stort ex direkt om du inte kan krukförvara ett år ?

Måste den krukförvaras i ett år? confused.gif jag är inte så kunnig på detta?*fniss* giggle.gif måste jag det så kan jag göra det utan problem! Det var en bra sida du angett, men det är väll i DK kronor och då finns det kanske att få tag i på en platskola eller så...tänkte att det vore kul att dra upp en själv! Det är ju så spännande! blomma.gif
nilssontherese
Någon?! ingen som har denna skönhet? confused.gif -cry-.gif
kerstin z5-6
Nja jag menar nog mer att OM du får ett litet rotskott /stickling av någon måste DET antagligen krukas ett år innan du kan sätta ut den på växtplatsen .. angel_not.gif bättre starta med en stor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon