Full version: Kungakrona
Alba
Jag är på jakt efter en krona i smide eller liknande typ "kungakrona".
De är så fina att ha i trädgården som dekoration.

Någon som vet var man kan hitta en krona.

Jag har hittat en krona hos Trädgårdsrum som är tillverkad i vad jag kalla plattjärn.
Skulle vilja ha en tillverkad av armeringsjärn eller liknande.
Helen i Piteå Zon 5
Jag köpte min på Slottsträdgården (Bo Rappne) förra året smile.gif Håller med om att dom är fina...
vickeva
Jag har för mig att det finns på Fridas gård.
Alba
Precis en den typen av krona.

Kollade på Slottsträdgården men deras butikssida ligger nere för tillfället.

Kollade även Frida men de har den inte på hemsidan. Har mejlat en förfrågan till dem.

Tack för er hjälp
kerstin z5-6
jag har naturligtvis en med rosor angel_not.gif

Mässan 2007 .. under att jag fick hem den .. den gick inte ner i nån av mina väskor ..
<Nu klurar jag på att hämra Helen s bord till kronan .. undrar vad designen kan kosta att stjäla whistling.gif
Alba
Åh Kerstin vilken läcker krona. Rosen framför passar ju dig precis.
Helen i Piteå Zon 5
Nog är det bara att bygga bordet till kronan Kerstin biggrin.gif Jag tror att det är många som gillat den, för jag har fått flera förfrågningar om var jag har fått tag i det/hur det är gjort... kul då andra gillar idén... bordet är ju faktiskt sonens egen design smile.gif Han vet inte om det ännu men jag har nya projet till honom som ska göras i sommar biggrin.gif
rummel
Vad läckra kronorna är. Detta skapade en vilja "ha känsla"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon