Österläge
Jag fick reklam från Clas Ohlson häromdan och de har en blomhylla i lackerad metall, tre våningar, som är ungefär vad jag vill ha. http://www.clasohlson.se/Product/StartPage...004098;10866676 Rätt långt ner på sidan.

Vet någon var de har liknande hyllor eller blomtrappor? Jag har letat o letat på internet men hittar inget, men om någon har sett nån i nån affär, IRL eller på nätet, är jag tacksam för tips... wub.gif
marskattan
Jag har för mig jag har sett något liknande på Harald Nyborg samt Jula och Ellos av alla ställen... Tror att dom ligger på ungefär samma pris.
Bee
Precis den du nämner, Uteplatsen, har jag också tittat på. Den ser lika bra ut i verkligheten. Jag har inte sett någor liknande någon annan stans.
Det blir nog affär snart smile.gif
Österläge
CITAT (Bee @ 25-04-2007, 22:23) *
Precis den du nämner, Uteplatsen, har jag också tittat på. Den ser lika bra ut i verkligheten.

Det låter ju bra! smile.gif

Jag såg förra året liknande på Ellos, men typiskt nog verkar de inte ha dem i år...
Men Harald Nyborg o Jula måste jag kolla! Tack för tipsen!
Betty
[attachment=1743:2007_04_25_003.jpg]
Den här köpte jag för en hundring på Ö&B för ett par år sen.
Bredd 63 cm, höjd 140 cm.
Ställer den ute på altanen till sommaren och fyller den med pellisar.
[attachment=1744:2007_04_25_005.jpg]
Den här modellen har jag två av, köpta på Rusta förra året för 99:-/st
Bredd 50 cm, höjd 150 cm
Österläge
Jag var på Clas Ohlsons i Bäckebol i lördags, men de var slut! -cry-.gif Vi var tydligen många som kom på att vi behövde såna, var ju löningshelg o fint väder oxå... De skulle få in nya, förmodligen i slutet av veckan, så jag tänkte ringa på fredag o se om de fått in o isåfall åka dit... *håller tummarna*

Men vi köpte iaf markstenar att ha o lägga runt rabatten, som vi ska anlägga i ett hörn av gräsmattan. yahoo.gif
Helianthus
Har precis köpt min blomhylla på Clas Olson idag! Den är jättesnygg på balkongen. Kanske lite ranglig men snygg. Skulle väldigt gärna vilja ha en matchande högre hylla att ställa mot väggen till alla mina pelargoner, typ den som Betty köpte på Rusta förra året. Någon som vet var man kan hitta det i år?
Österläge
Åh! Vilken stad köpte du den i? På deras hemsida stod det förut att den var slut på lager, men nu står det att den finns... Undrar om de har den i Göteborg...
Helianthus
Köpte min i Farsta söder om Stockholm. Tyvärr lite långt från Göteborg. Men kanske har du redan köpt din nu? I Farsta hade de precis fått hem dem och inte hunnit packa upp dem...
Österläge
Aaargh! Jag ringde precis o de hade fått in den i veckan, men den är redan slut igen!! Helt sanslöst... sad.gif Jag får nog aldrig min hylla... -cry-.gif Närmsta affär som har den är i Borås, jag kan ju inte åka ända dit för att köpa en hylla... Eller? Jag ringde faktiskt o bad dem lägga undan en till mig till på tosdag, får fundera över om det är värt det... wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon