Full version: Rabarberrot
Carex
Hejsan, jag har inte varit här på forumet på ett tag, trevligt att vara tillbaka, nytt utseende och allt!:)
Jag har en fråga som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med. Det är så att jag skulle vilja ha tag på rabarberrot, alltså torr rot eller pulveriserad. Jag har letat ögonen blå på nätet utan att hitta något. Är det någon som har en aning om var man skulle kunna få tag på det? Helst i Göteborg.
Tack.
Biggan_
På nätet kan du köpa rabarberrot
Carex
Jag hade mer tänkt mig i vanlig butik, men tack ändå!:)
mamamaggan
Ursäkta men nu blev jag nyfiken, vad använder man rabarberrot till ?
Carex
jag hade tänkt använda det till att lägga mer gyllene toner i mitt hennade hår:) Har hört att det ska bli ganska gult, och rött+gult=orange, den hårfärgen jag skulle vilja ha.smile.gif
mamamaggan
OK tack för svaret.
Alba
Kan det kanske finnas hos en Hårolog. De pysslar ju lite med naturmedel har jag för mig.

Adressuppgifter
Elips Hårstudio
Baldersg. 10
41102 GÖTEBORG
Tlf. 031 - 15 81 30
Mer informationÖvrigt
Hårolog, Styling
Airamya
Jag vet inte, men kanske curryhouse på Haga Nygata i Göteborg har? De säljer alla möjliga pulvriserade örter o annat...
Carex
tack!:)
Carex
hittade det på curryhuset! biggrin.gifbiggrin.gif:D
Airamya
Toppen! Berätta gärna hur håret blev smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon