Battlepoodle
Finns det fler än jag som har en balkongblogg på nätet?

Min adress är www.odlingspyssel.blogg.se

Hoppas att vi är många!

En bild på min balkong just nu smile.gif Inte så svårt att se vart vi bor kanske wink.gif

godivaex
Hej svejs!

Jag har precis börjat balkongblogga! Finns här: http://blomkvinnan.blogg.se/ Titta gärna in! Jag ska försöka lägga in lite varje dag, så man ser hur det växer!

Lite kort info:
Balkong med sol 08.00-19.00. Torrt med andra ord! Först året vi bor här så det är lite experiment än så länge. Balkongen är liten ca. 2 kvm men det ryms ändå en hel del tycker jag! (sambon säger att det är för trångt, mne jag håller inte med!)

Läs mer på bloggen! Välkommen
Kee
CITAT (Battlepoodle @ 26-04-2007, 12:03) *
Inte så svårt att se vart vi bor kanske wink.gif

Johanneshov månne?
mieb
Jag har också precis börjat balkongblogga. Förhoppningsvis blir det mycket text och bilder under balkongsäsongen.

balkongen 7 trappor upp

mjaumuffins
Balkongbloggar och balkongbloggar... Jag bloggar om ganska mycket, däribland min balkong... smile.gif Så en och annan bild från balkongen finns nog, och funderingar och framsteg i odlingen smile.gif

Mjaumuffins-blogg
Bettis
CITAT (mieb @ 08-06-2008, 03:02) *

Utan hiss giggle.gif sparar in på gymkortet flirting.gif
mieb
CITAT (Bettis @ 08-06-2008, 19:01) *
Utan hiss giggle.gif sparar in på gymkortet flirting.gif

Jepp, enda höghuset utan hiss! Bara trappor! yes.gif

flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon