Full version: Tjohoo!
Ärtan
:Hallå! Har som sagt registrerat mig, är så himmla glad att jag blev tipsad om denna sida tummenupp.gif . Det är ju helt fantastiskt att man på detta sätt kan byta erfarenheter.
kerstin z5-6
Välkommen hit! Här är skoj att vara smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit! /Helen
jakob
tummenupp.gif Välkommen till denna roliga plats säger jag med, här är lärorikt och helt avkopplande att vara,,,
[attachment=1758:DSC01180__Small_.JPG]

med vänliga hälsningar Jakob zon 1
Alba
Välkommen hit.
Boxer
Hejsan Ärtan! shy.gif
storm
Tjoho!Så glad var jag oxå när jag fann denna sida!Jag har fått stor lärdom på denna sida hoppas du oxo får det.Och kanske du kan bidra oss med dina kunskaper?Det är alltid roligt att få nya perspektiv på olika problem.
Bee
Ett varmt välkommen från mig också!
Agneta z5-6
Hejsan,ditt val är toppen VÄLKOMMEN
Azola
Hej hej välkommen! biggrin.gif
zine
Tjohoo!
Alexander-VG-zon3
välkommen hit , hoppas du ska trivas här
Ärtan
Tack, känner mig nu redo att utforska min trädgård på nytt.
Biggan_
Välkommen hit! Tror nog att du kommer att trivas här! tummenupp.gif
Egorina
Hej och välkommen, ju fler vi är ju roligare är det!
Eva St
blomma.gif Hej och VÄLKOMMEN säger jag också
mamamaggan
Välkommen tummenupp.gif till en lärorik plats med många vänliga människor.
Kortis
CITAT (Ärtan @ 26-04-2007, 19:11) *
:Hallå! Har som sagt registrerat mig, är så himmla glad att jag blev tipsad om denna sida tummenupp.gif . Det är ju helt fantastiskt att man på detta sätt kan byta erfarenheter.

Välkommen!
Här är ett toppen ställe att hålla till på. Det är helt otroligt hur mycket jag har lärt mig på det året som gått sedan jag hittade ODLA.
Martina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon