Full version: Köpt nya krukor
Cassiopeia
Måste bara berätta rolleyes.gif , igår köpte jag dessa 4 krukor för 149:-. De fanns i massa färger och även med mönster. Jag är så glad och nöjd, nu måste jag bara bestämma vad jag ska ha i dem... smile.gif

Boxer
Grattis! Det var billigt
Battlepoodle
Det var ett bra tips! Det finns även billiga lerkrukor på IKEA, tror de kostar 20 kr och är ganska stora.

Eva St
CITAT (Cassiopeia @ 29-04-2007, 08:53) *
Måste bara berätta rolleyes.gif , igår köpte jag dessa 4 krukor för 149:-. De fanns i massa färger och även med mönster. Jag är så glad och nöjd, nu måste jag bara bestämma vad jag ska ha i dem... smile.gif

Var fick du tag i dem???????????????
Lady Hamilton
Sådana finns på plantagen tummenupp.gif + många flera olika sorter
Eva St
ranting.gif Jaha och VARFÖR finns det ingen Plantagen i närheten av mig då devil.gif
Fenja
Eva här finns de på byggvaruhus, stormarknader, Rusta, Öb och lite varstans.
Mvh
Fenja
Cassiopeia
Här finns de i en affär som heter Lågprisvaruhuset. Har även sett dem på fler ställen och t.o.m. billigare än jag köpte för... g.gif
Karin z7
CITAT (Cassiopeia @ 29-04-2007, 08:53) *

Hoppas vi får göra samma fynd eftersom vi fått Svergers stötsta Dollarsore till oss. Hittills är hela bygden imponerad av sortimentet.
Jag också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon