Annie-72
Förra året fick trädgården ligga mkt i träda och mer eller mindre sköta sig själv pga yster tvååring som ständigt var på rymmen. Denna rugge står nu mitt i "knäet" på trädpionen vilket jag inte uppskattar.. Vet dock bara inte vad det kan vara för något, det ser ju nästan ut som ngt vass-aktigt.. Inga blommor i fjol iaf vad jag kan minnas..
Annie-72
Lyckades inte bifoga bilden först men med bildförminskningsprogram gick det bättre.. dock är det inte något smidigt system//Annie
Annie-72
Hej alla forumvänner!!

Nu hoppas jag inte att det var något av värde, för nu är den snart på väg till tippen tillsammans med alla lysingar... Men jag satt just och läste AoT förra numret och där visade de en bild på en fräsch Atlassvingel och jag undrar just om det kan ha varit en sådan??? Nån som tror nåt nu???//Annie
Sollan
Tror också jag har sådant där men har ingen aning om vad det kan vara... Inget jag planterat i alla fall... Nåt slags gräs som kommer från skogen har jag alltid trott.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon