Full version: Gästbok
Yin o Yang
Hde fått en häslning i "min gästbok". Läste den och funderade på hur man svarar. Nu undrar jag, som verkligen inte är någon datanörd - var hittar jag gästboken confused.gif
Gillan
Endera så går du längst ner i din egen gästbok och skriver svar där. Eller så går du till den pesonens profil och letar reda på dennes gästbok som finns till höger, längst ner, i profilsidan ( på samma ställe som du fann din egen). Blev det krångligt får du fråga igen tummenupp.gif
Alba
Gästboken hittar du genom att du klickar på ditt eget namn och därefter visa medlemsprofil.

Mitt på den sida som kommer hittar du "Trådar Svar Album Gästbok Vänner Inställningar"

När du får ett inlägg i Gästboken kan du direkt där klicka på personens namn så kommer du till den gästboken och kan skriva.
Yin o Yang
thanks.gif båda 2! Nu fick jag ordning på det, tror jag. Får vänta på eventuell reaktion från den som skickade en hälsning whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon