Ramoth
Beställde pelagonsticklingar från odla dagen efter erbjudandet kom.
Alla sorter fanns forfarande kvar på nätet och jag fick en bekräftelse på beställningen, men tror ni att de kommit?
Nix pix och inte ett ljud till förklaring.
Fy fadderullan va´ jag är besviken -cry-.gif

Var bara tvungen att skriva av mej ... crying.gif
Fenja
Är det inte bättre att du kontaktar Odla och kollar vad som hänt? Det kan ju vara ett rent middförstånd och då är kanske en sådan här tråd lite onödig...
Mvh
Fenja
lena:-)
Hej! Jag beställde mina samma dag jag fick erbjudandet, de har inte heller kommit! Jag mailade förra vecka och då sa de att det berodde på att French Vanilla varit "slut" men att de skulle skicka den i början på veckan, Jag har fortfarande inte fått ordern och har mailat igen men inte fått svar ........ g.gif
Alba
Ramoth---jag skulle absolut ha mejlat till Odla. Gör det så får du en förklaring.
Lycka Till.
Ramoth
Läste just senaste nyhetsbrevet å blev genast gladare!
Där står att de fortfarande håller på att skicka beställningar.
I ett tidigare skrev de att de "hade skickat".

Än finns det hopp yahoo.gif
Väntar gärna lite om det betyder att jag får det jag beställt.
Men inte kul när jag uppfattade det som alla utskicken var gjorda.

MariaS
Jag väntar också....
CalleF
Det har aldrig trasslat med mina beställningar från odla.nu men jag har ägnat en liten stund till att leta reda på en bra kontaktväg för dig - klicka här - bara att fylla i. Du kommer säkerligen att få en vettig förklaring till vad som kan ha hänt med din order.
Betty
Lugn i bussen! De har inte hunnit skicka ut till alla ännu, det är ju jättemånga som har beställt. Jag har inte fått mina pellissticklingar ännu jag heller, men de kommer nog snart, jag är inte orolig. smile.gif
Ett klipp ur nyhetsbrevet:
"Våra erbjudanden har varit otroligt populära i år och vi får massor av förfrågningar när gjorda beställningar kommer att levereras. Leveranserna pågår för fullt och har gjort så några veckor. Vi jobbar både dag och natt för att hinna leverera alla beställningar. Vissa sorter har varit så populära att vi har haft svårt att få fram tillräckligt många plantor snabbt nog men de allra flesta som har beställt pelargoner och småplantor ska få dem senast nästa vecka."
Betty
Idag kom mina sticklingar, de är i jättefint skick! yahoo.gif
lena:-)
Mina kom igår .... yahoo.gif
MariaS
Fick också sticklingar idag wub.gif wub.gif wub.gif
storm
Fick mina pellisbäbisar idag,dom var jätte fina verkligen värda att vänta på bravo.gif
Karin M i zon 5-6
Ramoth!
Var helt lugn! Sticklingarna kommer säker! Mina kom i dag och det har tagit ett ovanligt långt tag. I min leverans fanns ett meddelande bifogat där det stod att de har haft datahavri och svårigheter att få ordning på mailade och inringda beställningar.. tror jag det var. MEN de jobbade på att få iväg allt så fort som möjligt!
Håll ut! Pellisarna är väl värda att vänta på! Vi håller tummarna!
//Karin
Cathis
Mina har inte kommit än, men jag beställde inte förrän i går.
Jag hade ju lovat mig själv att inte beställa med växter, får
väl skylla på att mamma ska ha en del whistling.gif
Betty
CITAT (Cathis @ 03-05-2007, 22:20) *
Mina har inte kommit än, men jag beställde inte förrän i går.
Jag hade ju lovat mig själv att inte beställa med växter, får
väl skylla på att mamma ska ha en del whistling.gif

Jättebra ursäkt för att beställa! 000.gif laugh.gif Jag skyllde på att jag skulle ge bort en del av dem till min dotter... whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon