Full version: Nån som förstår?
anna_rispan
Jag fick två länkar av en kompis som tyckte det var hysteriskt kul. Men jag började grubbla på om det var på riktigt eller om det var nåt slags humorprogram.

Jag tror att det är holländska de snackar men är inte hundra. Nån som vet o kan berätta vad de säger??

från youtube

från youtube

Nu håller jag tummarna då. smile.gif
Boxer
Tyvärr kan jag inte holländska, men var inte ett humorprogram. Programledaren fick kicken efteråt.

Vad jag kan tyda, så handlade det om ett tragiskt ämne och i den långa versionen går två i publiken sårade därifrån.

Men jag kan inte hjälpa att jag blir otroligt smittad när jag ser honom vrida sig som en mask när han inte kan sluta skratta. Det har väl de flesta (förhoppningsvis) varit med om - totalt opassande bubblande fnitter med krampaktigt skratt som ger träningsverk ett par dagar efteråt.

a0a.gif
anna_rispan
okej. hur vet du att det var på riktigt då? var får man såna nyheter liksom??

varför avbröt han inte då??

jag har börjat skratta i kyrkan en gång. när ett par var där o berättade om att deras son blev misshandlad till döds. det är hemst pinsamt...jag ville sjunka genom golvet. fast jag skratade ju inte åt deras berättelse...men det vet ju inte folk som är runt omkring
Boxer
Genom "djungeltelegrafen". Den videon har diskuterats tidigare. smile.gif
anna_rispan
CITAT (Boxer @ 01-05-2007, 12:07) *
Genom "djungeltelegrafen". Den videon har diskuterats tidigare. smile.gif

aha, jag är lite efter alltså...
Alba
Jag tycker det är lite underligt att publiken i första filmen sitter så oberörd.
En som tokskrattar som programledaren brukar ha en smittande effekt.
anna_rispan
Ja o vad är oddsen att först ha en gäst som pratar ovanligt ljus o sedan ge micken till en som låter som han sitter i en källare. brukar man inte repetera även direktsända shower??? jag tycker ändå det är skumt alltså...
Ceja
Hmm... Programledaren interjuvar två personer som har skadats svårt under operationer, felaktigheter av sjukhusen och läkarna.
"Patienterna" är förtvivlade och försöker berätta om hur det är att försöka leva så här men killen kan inte sluta skratta.
Första frågan är alltså; berätta om hur det var att vakna efter operationen och inse att någonting inte var som det skulle, att vakna ur narkosen vanställd.
Så fort mannen öppnar munnen för att svara kommer fnittret.

Publiken skrattar alltså inte eftersom det är meningen att det ska vara en seriös story.
Bettis
CITAT (Boxer @ 01-05-2007, 11:38) *
Tyvärr kan jag inte holländska, men var inte ett humorprogram. Programledaren fick kicken efteråt.

Vad jag kan tyda, så handlade det om ett tragiskt ämne och i den långa versionen går två i publiken sårade därifrån.

Men jag kan inte hjälpa att jag blir otroligt smittad när jag ser honom vrida sig som en mask när han inte kan sluta skratta. Det har väl de flesta (förhoppningsvis) varit med om - totalt opassande bubblande fnitter med krampaktigt skratt som ger träningsverk ett par dagar efteråt.

a0a.gif

Kan bara hålla med opassande, men kunde inte heller hålla mig när jag såg/hörde honom rotfl.gif rotfl.gif
Azola
Hej på er!
Våra vänner i Holland säger att det hela är " fake "
Men rolig är den! giggle.gif
anna_rispan
CITAT (Azola @ 01-05-2007, 21:23) *
Hej på er!
Våra vänner i Holland säger att det hela är " fake "
Men rolig är den! giggle.gif

okej! jag blir lite lättad faktiskt!

tack för alla er andras svar också!! ni är en guldgruva att vända sig till när man inte vet nån annan råd!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon