Stevieboy
01-05-2007, 19:15
Någon som vet vad det ska kosta att glasa in balkongen? De jag talade med tog 3.800:- per löpmeter! Det skulle göra ca 28 000:- för min som är ca 110 * 3 m... Finns det billigare glas? Plast? Ngn som vet ngn bra leverantör i stockholm?
mvh
Steven
Priserna ligger nog där någonstans...
Mvh
Fenja
mamamaggan
01-05-2007, 22:27
Begär in offerter från flera företag. Så gjorde jag och det var en enorm skillnad på priserna. Kommer inte ihåg vad jag betalade för glasen men jag fick isolerade glas och isolerat plasttak ( dubbelt) inkl montering för c:a 18.000:-. Min balkong är c:a 5 x 2 m men det var bara efter ena långsidan jag behövde glas .
Stevieboy
02-05-2007, 15:24
Ja jag ska kolla runt lite. Ringde ett företag idag och de skulle bara ha 19.000. Det verkar som om det skiljer väldigt mycket mellan företagen.
mvh
Steven
mamamaggan
04-05-2007, 21:54
Skiljer otroligt mycket hos olika företag. Så kolla du ett par stycken innan du bestämmer dig. Men kolla också att priset inkluderar detsamma d v s att t ex både material och montering ingår på de ställen du frågar på. Lycka till !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.