Full version: Nytt rekord
Sidor: 1, 2
Biggan_
Kopierade detta från indexsidan.
Flest användare samtidigt i forumet var 189 stycken den Igår, 21:52
AnitaO
Full fart på forumet. Jättekul smile.gif
Berith
Och jag är inte medräknad bland dom. crying.gif Missar alltid såna tillfällen!

Men håller med Anita, kul med full fart här! Och visst firar vi redan två månader? g.gif
Malvia
Jag var inte heller inloggad igår.

Kul med så många användare som är här nu. Så många nya medlemmar det kommit till!

Tror att det var 1 mars som nya forumet kom i gång.
Alba
Aldrig är jag med på rekordförsöken. Jag sov vid den tiden d010.gif

Jätteroligt att det går så bra. Jag märker nästan dagligen att det tillkommer nya medlemmar.
Malvia
CITAT (Malvia @ 02-05-2007, 13:06) *
Jag var inte heller inloggad igår.

Kul med så många användare som är här nu. Så många nya medlemmar det kommit till!

Tror att det var 1 mars som nya forumet kom i gång.

Kollade nu och såg att det var 28/2 forumet öppnades.
Berith
Aha! då har vi alltså precis passerat två månader. yahoo.gif
Gillan
giggle.gif Hmm, jo, vi var ju några idioter här som vakade hela natten i väntan på öpnningen blush.gif . Men oj så skoj vi hade yahoo.gif .

Håller med om att det är jätteskoj att Odla växer så tummenupp.gif

Sen skulle man kanske passa på att hälsa alla nya Odlaiter Hjärtligt välkomna hit smiley_small_hug.gif . Det börjar bli svårt att hänga med i svängarna så jag tar alla på en gång nu blomma.gif
aanderss
undra när vi passerar 200
Floppy
Vi har ju även spräckt 10 000 gränsen...vi är nu i skrivande stund 10 066 st medlemmar...JIPPI.... yaay.gif ..*trumpet fanfar*... smiley_small_hug.gif ...välkommen alla nya medlemmar...
Biggan_
...igen!

Flest användare samtidigt i forumet var 204 stycken den Idag, 21:38
Berith
CITAT (Biggan_ @ 06-05-2007, 23:06) *
...igen!

Flest användare samtidigt i forumet var 204 stycken den Idag, 21:38

Kunde jag inte ge mej ---- på det! Missade det rekordet också. ranting.gif
Magdis
Då var jag väl här tror jag. smile.gif 21.38 är en bra tid...just den tidpunkten föddes min lilleman! wub.gif
ninnisky
Missade jag också - tycker sällan att så många är inne när jag är det no.gif får nog ändra rutiner....

Förresten, Magdis - är inte snart dags för ett nytt kort på Lilleman - eller har jag missat det också ??
znazit
CITAT (aanderss @ 02-05-2007, 19:21) *
undra när vi passerar 200

forumet var 204 stycken den 06-05-2007, 21:38
Biggan_
Dags med rekord igen!
Flest användare samtidigt i forumet var 222 stycken Igår, 21:06
aanderss
vad kul
Berith
CITAT (Biggan_ @ 14-05-2007, 10:38) *
Dags med rekord igen!

slap.gif Och jag var nån annanstans som vanligt.
Betty
CITAT (Biggan_ @ 14-05-2007, 10:38) *
Dags med rekord igen!

CITAT (Berith @ 14-05-2007, 10:54) *
slap.gif Och jag var nån annanstans som vanligt.

För en gångs skull så var jag med och satte rekord, tror det var 1:a gången! yahoo.gif
Berith
Grattis Betty! blomma.gif Var det annorlunda? Klockor som ringde? Ett drömlikt skimmer över trådarna? Jag missar säkert nästa rekord också. crying.gif
Betty
CITAT (Berith @ 14-05-2007, 11:16) *
Grattis Betty! blomma.gif Var det annorlunda? Klockor som ringde? Ett drömlikt skimmer över trådarna? Jag missar säkert nästa rekord också. crying.gif

a0a.gif a0a.gif
Ärligt talat så hade jag ingen aning om att vi slog rekord innan jag läste Biggans inlägg... whist.gif
Tyvärr, inga fyrverkerier, fanfarer eller annat festligt, allt såg ut precis som vanligt, du missade inget... no.gif så nu kan du sluta hoppas... tongue.gif
Berith
Äsch så synd, hade ju varit kul om det varit nåt speciellt. Fast en nuffra i den stora massan kan ju också vara nåt! kompiskram.gif
Biggan_
Nytt rekord idag igen! ohmy.gif
Flest användare samtidigt i forumet var 235 stycken den Idag, 21:31
Ciczi
Då va jag alltså en av dem idag... yahoo.gif

Ciczi
Biggan_
CITAT (Ciczi @ 20-05-2007, 21:34) *
Då va jag alltså en av dem idag... yahoo.gif

Ciczi

giggle.gif
Biggan_
Nytt igen!
Flest användare samtidigt i forumet var 241 stycken den Idag, 21:58
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 20-05-2007, 22:01) *
Nytt igen!
Flest användare samtidigt i forumet var 241 stycken den Idag, 21:58

de var inte lite de
Biggan_
Fast det höll inte länge! ohmy.gif
Flest användare samtidigt i forumet var 251 stycken den Idag, 22:04
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 20-05-2007, 22:10) *
Fast det höll inte länge! ohmy.gif
Flest användare samtidigt i forumet var 251 stycken den Idag, 22:04

o ännu mera folk
Berith
Och just nu är vi 47 användare samtidigt i forumet! yahoo.gif Så få har vi nog aldrig varit förut, och jag är en av dom!! yahoo.gif yahoo.gif

ranting.gif @*$$%@**} Biggan!
Leia
CITAT (Berith @ 21-05-2007, 06:32) *
Och just nu är vi 47 användare samtidigt i forumet! yahoo.gif Så få har vi nog aldrig varit förut, och jag är en av dom!! yahoo.gif yahoo.gif

laugh.gif
Biggan_

giggle.gif giggle.gif giggle.gif

Man får ju "tajma" så man är med när det händer något! Vad gör du när vi är här? Kanske något som vi har missat? crying.gif unsure.gif

Joho du! Jag har varit här på natten vid något tillfälle när ingen har varit här, så de så! kompiskram.gif
Ewa L

Jag höll dig sällskap! kompiskram.gif
Berith
CITAT (Biggan_ @ 21-05-2007, 09:42) *
---
Joho du! Jag har varit här på natten vid något tillfälle när ingen har varit här, så de så! kompiskram.gif

Det var nog samtidigt med mej, för då var inte jag heller här! giggle.gif whist.gif kompiskram.gif
Pirum
Antalet reggade användare är det som är väsentligt när det gäller "rekord" menar jag. Släng ut en länk till odla på nåt irc-forum och vips har 257 personer tittat på den här sidan inom ett par minuter.
Lady Hamilton
Nu är det slaget igen!!! 21.58 var det 299 st samtidigt inne på Odla yaay.gif yahoo.gif
Fenja
På gamla forumet var det aldrig så många gäster... jag undrar varför det plötsligt blivit så många sådana nu? Någon som har en idé?
Mvh
Fenja
Tesa
Japp...jag har en teori...Om man googlar på "odla" så hamnar denna sidan först...det gjorde den inte förr!!
Fenja
Aha, smart, Tesa!

Men... jag undrar vad 156 gäster gör här NU?!!
Mvh
Fenja
Gillan
Fast om du googlar på "odla", kommer du ju till Odla.nu's förstasida! Och det står ju faktiskt så här längst ner på forumsidan.............

Flest användare samtidigt i forumet var 299 stycken den Igår, 21:58. ( fast vi kanske inte menar samma sak?)

Men jag håller med om att det är en kul sak att spekulera i. Eftersom jag inte sover som jag borde, händer det titt som tätt att jag går in här mitt i natten och blir förvånad över hur det kan vara 97,105, 80, (eller hur många det nu råkar vara för tillfället), gäster här blink.gif .

Samtidigt så bor det ju en himla massa människor i Sverige.............så varför skulle jag vara den enda som är vaken mitt i natten blush.gif laugh.gif
Biggan_
Jesses Gillan, vad gör du uppe så tidigt? ohmy.gif crying.gif Eller du hade kanske inte gått och lagt dej än? giggle.gif
Alba
CITAT (Biggan_ @ 26-06-2007, 13:51) *
Jesses Gillan, vad gör du uppe så tidigt? ohmy.gif crying.gif Eller du hade kanske inte gått och lagt dej än? giggle.gif

Jamen du vet.....ungdomen behöver aldrig sova d010.gif coolgleam.gif
Gillan
CITAT (Biggan_ @ 26-06-2007, 13:51) *

Tjaaa..........måste ju hålla koll på vilka som är här på nätterna rtfm.gif .............................. giggle.gif
Nej, skämt åtsido, ibland så vaknar jag och kan inte somna om. Och då kan man lika gärna sätta sig här som nån annan stans naughty.gif

Alba! Jag trodde det berodde på att jag höll på att bli gammal jag rolleyes.gif , men nu vet jag bättre. Tack för den du giggle.gif
Tesa
CITAT (Gillan @ 26-06-2007, 04:51) *
Fast om du googlar på "odla", kommer du ju till Odla.nu's förstasida! Och det står ju faktiskt så här längst ner på forumsidan.............

Flest användare samtidigt i forumet var 299 stycken den Igår, 21:58. ( fast vi kanske inte menar samma sak?)

Men jag håller med om att det är en kul sak att spekulera i. Eftersom jag inte sover som jag borde, händer det titt som tätt att jag går in här mitt i natten och blir förvånad över hur det kan vara 97,105, 80, (eller hur många det nu råkar vara för tillfället), gäster här blink.gif .

Samtidigt så bor det ju en himla massa människor i Sverige.............så varför skulle jag vara den enda som är vaken mitt i natten blush.gif laugh.gif

Jo men även om det är startsidan som kommer upp så är det ju betydligt lättare att hitta hit till forumet än tidigare när man hittade allt annat än odla.nu när man googlade på odla...
Har gjort det ibland för att jag velat att ungarna ska slippa adressen i "gardinen" när jag snikit in på dras användare...och det har faktiskt inte varit helt lätt att hitta hit...
Lady Hamilton
Lite sent men ändå.......... angel_not.gif
Det nuvarande rekordet är

"Flest användare samtidigt i forumet var 324 stycken den 06-07-2007, 16:15"
Gillan
CITAT (Lady Hamilton @ 08-07-2007, 05:49) *
Lite sent men ändå.......... angel_not.gif
Det nuvarande rekordet är

"Flest användare samtidigt i forumet var 324 stycken den 06-07-2007, 16:15"

Och då var ändå inte du här whist.gif giggle.gif
Berith
Äh jag tror att det är nåt lurt med det där dunno.gif jag tror att alla besökarna på Odla.nu räknas in.
anna_rispan
Om man klickar på senast aktivitet får man ju se vad även gästerna gör här. smile.gif
Malvia

Flest användare samtidigt i forumet var 376 stycken den Idag, 13:35

Den här gången var jag med!
Lady Hamilton
Nya rekord nästan varje dag............
Flest användare samtidigt i forumet var 403 stycken den Idag, 17:30
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon