olgak
Jag läste i en annan avdelning att på support skulle man kunna hitta hur man kan välja bredden som forumet visas i. Men jag hittar ingen sån tråd. Någon som vet?

edit: Hehe. Det var meningen att det skulle stå "-hur gör man ?" med frågetecken alltså. Det blev ett utropstecken som ser lite lätt aggro ut, men det var alltså inte meningen smile.gif, så otålig är jag inte än...
Lady Hamilton
Scrolla ner hela sidan ex. denna så ser du formaten i en ruta till vänster
olgak
Oj, var det så enkelt laugh.gif. Fast jag hade hoppats att det skulle bli ännu bredare och fylla hela skärmen. Nu är det fortfarande en femtedel grått till höger, men det kanske är det bästa man kan få just nu?
Gillan
En femtedel låter mycket olgak? Jag använder mig av upplösningen 1024x768 och har då en dryg cm som inte täcks i högerkanten.
Fast det kanske har med datorn och inställningar att göra dunno.gif

olgak
CITAT (Gillan @ 02-05-2007, 20:18) *
En femtedel låter mycket olgak? Jag använder mig av upplösningen 1024x768 och har då en dryg cm som inte täcks i högerkanten.
Fast det kanske har med datorn och inställningar att göra dunno.gif

Hm. Jag ska forska lite i min dators inställningar då. NÄr jag orkar biggrin.gif . Jag har också upplösningen 1024x768 inställd.
Floppy
Jag har 1024x768 inställt och också en femtedel grått... blink.gif ... men vad vet jag... dunno.gif ...kan ju inte sååå mycket om datorer...
Alba
Jag har min inställd på Standard.

Till vänster har jag Favorit-listan.
På höger sida har jag då en grå lodrät linje på knappt 1 cm bredd, förutom den blå skrollisten.

Om jag tar bort Favorit-listan måste jag ändra till 1024 X 768 men har fortfarande bara en grå linje på mindre än 1 cm.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon