Full version: En dröm slår in...
Mia i Skåne
Efter sju sorger och åtta bedrövesler (nåja, men tre års sjukskrivning) öppnar jag nu egen butik på nätet med försäljning av krukväxter. Många gånger har det känts helt hopplöst, men när jag slutgiltigt tog beslutet att inte gå tillbaka till min gamla arbetsplats utan pröva min dröm istället började det vända till det bättre. Så jag hoppas ni håller tummarna för mig och gärna kikar in i min butik.
www.blommia.se
Hälsningar från en glad och spänd Mia
Maria i Helsingborg
Ett stort lycka till, Mia! Jag hoppas att det kommer att gå strålande för dig tummenupp.gif
jakob
blomma.gif Grattis till företaget, låter spännande
m, vänlig hälsning Jakob
Ammoura
Vad roligt! Lycka till nu smile.gif
znazit
Det var en mycket fin sida. Håller tummarna för att det kommer gå bra för dig
Andypandy
Ett tips.. lägg ett par tusenlappar på ett web företag som sysslar med sökmotor optimering.
A och O är att du hittas.. i själva verket så är det väl allt i ditt fall! wink.gif

Googla och Yahooa på saker som finns i din butik (med svenska förvalt) Kom din butik med på första sidan? bra!
Inte?? ... inte ens på andra eller 3:e träffsidan??
Då kanske du är med på vad jag menar.

Sedan kanske en annons i "vi i villa" och lite trädgårdstidningar kan vara ett tips också... lycka till! tummenupp.gif
Mia i Skåne
Tack så mycket för lyckönskningarna. Ja, jag förstår vad du mernar Andypandy, jag har lagt ner en del arbete på det själv och jo, faktiskt om jag söker på Kohleria som är det jag säljer mest av hamnar jag på förstasidan både hos Google och Yahoo. Men det finns massvis kvar att göra. Annonser kommer det också att bli framöver, svårt bara att få tiden att räcka till för allt som ska göras. För plantorna behöver ju omvårdnaden i första hand (framför allt vatten....). Ha det gott, hälsningar Mia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon