Floppy
Yeeehaaa...förstå vad kul...gå och botanisera och plocka korgen...okej då vagnen whist.gif ...full...och tar man med sig vykortet med inbjudan på så får man 4 st spanska margueriter för 100 spänn...förstå jag som äääälskar margueriter...de är sååå vackra och de betyder sommar för mig... wub.gif
Alba
Åh man kan ju bli lycklig för mindre.
Lycka till med kvällen och glöm inte visa oss vad du köpte.
Floppy
Hmmmm...det blev inte några fynd...jag köpte 'ko dynga på påse' och plant jord...sen hade de 4 st spanska margueriter för en hundring och det var det bara att rycka med i farten förbi...det var såååå packat med folk så det gick inte att gå nånstanns...det var bara å ta det man skulle ha och sen åka därifrån sweatingbullets.gif ...synd...men jag fick mina Margueriter iaf... wub.gif
Alba
Lite lön för mödan fick du ju då. 4 Margueriter för 100:- var väl bra utdelning.
Man önskar att man kunde få gå själv och fynda innan allt öppnar biggrin.gif
Floppy
Jo då...hel nöjd...men jag hade velat gå och botanisera lite mera...jag hade gärna köpta smultron men de tog slut på 5 minuter...de hade fått fel...två lagerhyllor med jordgubbar och en hylla smultron...men de kommer ju att få in fler...men inte till det priset...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon