Full version: Ännu fler bilder
renate
Nu har jag lagt in ännu fler bilder,ni är välkommen och titta in om det inte blir tjatigt. rolleyes.gif
Mvh.Renate
anne
tongue.gif Inte är du tjatig, det är alltid kul att kika in hos andra och det bästa är när man talar om när de nya bilderna kommer. Har själv lagt en hel del på mina tjusiga pellisar. Tack för titten Kramisar Anne
Fialotta
Tack för titten...tycker oxå det är bra
att vi får se alla nya bilder som kommer in!

Vilken härlig rosenbuske du hade rolleyes.gif hos mig blommar inte rosorna
ännu, får vänta lite till rolleyes.gif
Ha de!!
Annki
Hej!
Vilka pelargoner Anne! Jag samlar också stjärnpelargoner och blev alldeles grön av avund! Jag har så dåligt med utrymme för mina, så de blir aldrig så stora.

Skoj att se att du har en röd Els. Jag köpet en röd Els på trädgårdsmässan för två år sedan. Men när den började blomma, var den vit med några små röda strimmor. Lätt besviken... Undrar om det över huvudtaget var en Els?

Däremot köpte jag två okända sticklingar på Hortus i våras. Det stod bara stjärnpelargon. Nu blommar den ena - och den är djupare röd än Vancouver Centennial och jag undrar om det inte är en Els jag fått trots allt!

Jättekul med era albumbilder!
Almdalen
Det blir aldrig tjatigt med bilder på vackra blommor. Tack för inbjudan, håller med om att det är bra när man talar om att det kommit nya bilder. Det är inspirerande att både titta på andras trädgårdar och att visa upp sin egen.
wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon