Full version: Gissa, igen.
amaira

Ja, vad är det ni ser? yes.gif
storm
En sten kanske? väldigt uppförstorad.
karjo
Bark på en asp kanske? smile.gif
Piccante
Den var svår fear.gif Kolmårdsmarmor var första tanken? Sen skriver Karjo aspbark och jag vet inte vad jag ska tro längre? Ser ju inte strukturen på ytan. Ska bli spännande att få svaret sen.
amaira
Ja, det är faktiskt mycket svårare än man (läs jag) brukar kunna tänka sig, att "se vad det är" när det tas ut ur sitt sammanhang. Jag gillar att vara den som ställer frågan, men lyckas aldrig själv finna svaret om jag är den som ska svara.

Ni får lte mer tid att fundera/grunna. Ta med er frågan när ni går ut. Helt omöjligt borde det ju inte vara att se "det". Om här redan finns rätt eller fel svar, svarar jag ännu inte på. cool.gif
Biggan_
Det ser ut som larvgångar och larvsamlingar under barken på en Asp confused.gif kanske??
Lars-Olof Arvids
Mycket förstorade larvgångar eller galler på ett blad kanske? Bakgrundsfärgen verkar ju grönaktig.

Olle
amaira
Jag zoomar ut lite. Men den andra bilden är just ingen förstoring, snarare tvärtom. De flesta sätter väl bara inte näsan så tätt intill och studerar skönheten.

Det finns en liten pytte-trädgårdssnäcke-bebis där också. De brukar faktiskt hålla till på såna här ställen.

Fast, det märkes ju knappt någon skillnad på första och sista bilden. Så jag zoomar ut ännu mera. (ett annat foto förstås)
Piccante
Aaaaah se där duh.gif Den var svår!
Lars-Olof Arvids
Ja, den var svår! smile.gif

Olle
karjo
Då hade jag inte så fel iaf då! biggrin.gif
amaira
Inte fel alls Karjo!! biggrin.gif Jag ville låta "de andra" svettas lite bara sleep.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon