pusillus
Påminner om ett nytt norskt trädgårdsprogram 18,30 ikväll ....snart alltså!
recycle52
Hej vilken tur att jag kollade Läste om det i tidningen tidigare idag nu stänger jag .......
Virriz
Vilken kanal????
pusillus
2àn, sorry jag hann inte svara innan. går säkert i repris.
Nästa gång ska dom visa pioner, mmmm
Virriz
CITAT (pusillus @ 07-05-2007, 19:05) *
2àn, sorry jag hann inte svara innan. går säkert i repris.
Nästa gång ska dom visa pioner, mmmm

Jag hittade...Min man började zappa från hockeyn innan 18.30 och sa att det inte "fanns något" trädgårdsprogram confused.gif

Pioner älskar jag så nästa program är ett måste tummenupp.gif ! Det här avsnittet var sådär tyckte jag...
recycle52
Hej Recycle här igen Programmet var så där Personerna var lite tillgjorda Det kommer säkert att bli bra Vi är ju lite bortskämda med Gunnel och &l
Alba
Missade början av programmet.
Såg bara att de odlade i säckar.........ja det var ju inte så mycket att se.

Förra säsongen tyckte jag var jättebra så jag hoppas på kommande program.
ninnisky
Såg hela programmet - inte så värst intressant så ni som missade missade ingenting
sqrulan
smiley_small_hug.gif

Jag tycker att dom gör ett bra program,Grön glädje!

Om man tycker att man kan allt så ska man inte se,
men vem kan allt????

Inte då jag!Ett sevärt och glädje spridande program,tycker jag.

Ett naturligt och äkta program "så gott det går på TV.
KURT
Jag antar att det är förra säsongen program som visas på SVT nu. Man kan se dem på nätet..
Bee
Jag såg både det danska programmet om örter (tack för tipset här på Odla!) och det norska programmet med växthuset. Perfekt avkoppling! Örtprogrammet var mer intressant än det andra men båda var sevärda.

Enda minuset var att dom gick så tidigt! Normal kan jag inte bänka mig framför tv:n så dags, nu gjorde jag en medveten prioritering. Och det var det värt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon