Full version: impecta
znazit
Någon som vet hur lång tid det tar att få beställda varor från impecta?
Fenja
Läs deras information, där står det hur lång leveranstiden är. Jag tycker att det brukar komma ganska snabbt.
Mvh
Fenja
Eva St
Tycker också jag fått mina leveranser snabbt
mamamaggan
Beror på hur mycket de har att göra. Fick vänta flera veckor på mina fröer men då var det " högsäsong". I vanliga fall tar det kanske en vecka.

Du kan väl kolla med dem .
troja
impecta brukar va snabba, jag har bara bra saker att säga om dem, frö porttionerna brukar va större än vad som står.
Jag rekomenderar dig att testa
znazit
Jar beställde från impecta i går. Väntar så på att mina grejer ska komma. Det är mest därför som jag undrar. Vill jag hälst ha grejerna i handen redan innan man har beställt
mamamaggan
giggle.gif Men , är du likadan som mig? Klart man vill ha fröerna direkt man sett dem i listan. yes.gif
znazit
Ja man vill ju så med det samma man trycker på "beställ"
Eftersom att jag känner sj'lv allt för väl så vet jag att suger kommer hinna svalna tills jag får min fröer, och då kommer det bara att bli ett halvdant jobb blush.gif sad.gif
Maria_z5
Ta det lilla lugna, de skickade från ena dan till den andra åt mig i lågsäsong fast å andra sidan fick jag vänta dryga 2 v i högsäsong...
Jag lovar att suget kommer tilbaks när du får de små lyckopillren i din hand!!

/Maria
znazit
Ja jag hoppas på det. Just nu känns det som att jag har hur mycket energi som helst till mina växter och fröer. Så jag tror nog inte att den kommer att försvinna på ett tag wink.gif
Cassandra
En vecka tar de på sig till mig.
znazit
CITAT (Cassandra @ 08-05-2007, 23:08) *
En vecka tar de på sig till mig.

Okej då kanske det tar något liknande för mig
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon