Går det att spara ett inlägg som jag tycker är intressant min egen kontrollpanel. Hur gör jag? Säkert urenkelt men här står det helt still.
Eva St
Ingemar
17-11-2002, 00:17
Klicka på: "Prenumerera på nya svar" som står längst upp i inlägget du vill spara. Sen finns det i din kontrollpanel under "Visa prenumerationer". På så sätt kan du spara alla intressanta inlägg och följa upp dem.
Ingemar! När man 'prenumererar' så som du säger, får man ju med
alla inläggen. Men hur gör man för att bara få t.ex. ett inlägg som ligger lite mer mitt i?

Mer än kopierar texten och sparar den nån annanstans!
Ingemar
17-11-2002, 13:40
Det går inte! Meningen är att man ska kunna följa upp de inlägg man är intresserad av. Vill du BARA ha ett svar sparat får du kopiera det och spara det i dina anteckningar i kontrollpanelen.
Tack för svaret på min fråga det var med andra ord väldigt enkelt. Men nu nästa fråga från en novis du säger kopiera och spara i mina anteckningar hur gör jag då.
Eva St
Ingemar
19-11-2002, 07:12
Markera texten du vill spara, välj "kopiera" i menyn på din webläsare, gå till din kontrollpanel, sätt musmarkören i anteckningsfältet, välj "klistra in" i menyn på din webläsare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.