Full version: Måste få berätta!
Monarda
Eftersom min familj inte riktigt delar min entusiasm för det gröna måste jag bara få berätta för någon som förstår. Min manchuriska valnöt, inköpt som en halvmeter stor pinne för 10 år sedan, har fått hängen för första gången. yahoo.gif
Hoppas det betyder att det blir valnötter också! Dom lär visst inte vara lika goda som dom äkta men kanske duger åt ekorren i alla fall.
Som om inte detta vore nog upptäckte jag också 2 knoppar på min kryddbuske som jag dragit upp från frön. Också den 10 år gammal. Hade två från början men den ena tog jag bort för jag tröttnade på att vänta och den här skulle få en chans till, vilket tydligen gick fram. biggrin.gif
*Pamela*
Vad roligt! Grattis! tummenupp.gif
znazit
Va roligt för dig. Grattis
bravo.gif bravo.gif
Gåsis
Ja, det finns saker som en familj inte riktigt förstår det stora i whistling.gif Här är då rätt ställe för förståelse - Grattis!

/Åsa
lyckero
Jag förstår precis din lycka!
Tänk så härligt.
Lyckero
Wilmer
tummenupp.gif

Grattis!! Förstår MYCKET MYCKET väl den känslan... Den som väntat på något gott!!

/ Wilma
Gloriana
Grattis! Sånt är verkligen roligt för oss tålmodiga trädgårdsgalningar! Själv väntar jag ivrigt på att min Acer davidii, som såddes och grodde för sisådär en 10 år sen, ska passera 50 centimetersstrecket...den har nog säkert 30 cm kvar till det målet...Men den lever tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon