CurlySue
[attachment=2302:valptik1.jpg]
Hej

På Söndag blir småtjockisarna 3 veckor gamla.... och sömnbristen börjar ta ut sin rätt på deras medelålders(38 år) matte.. d010.gif
Det är inte det att de är vakna hela nätterna...utan att deras mamsing flera gånger per natt bestämmer sig för att bädda om...
och då väcker hon de små liven..som då omedelbart blir vrålhungriga....men hon har då ingen större lust att mata dem...
Då måste jag gripa in...och få in henne i korgen så att de får äta..och sen kan de somna om..ett par timmar..
Sen är det samma visa igen... *gäsp*
Idag känner jag mig totalt bombad.....och är tacksam att det inte är människovalpar vi pratar om..för de hade inte flyttat lagom till midsommar...
Här är lite bilder på sötnosarna..
[attachment=2300:Tik_vitthalsband.jpg]
[attachment=2301:Hanen1.jpg]
[attachment=2302:valptik1.jpg]
[attachment=2303:Tik2_litevit2.jpg]
Sailor Pluto
Åh, så söta wub.gif ! Man glömmer ju nästan bort att det är kan vara besvärligt med småttingar när man ser bilderna tongue.gif .
karjo
Så söta! wub.gif

Har en 4v männskobebis i famnen... Vi har också sömnbrist kan man säga... smile.gif
Fenja
Du milde så SÖTA!! wub.gif
Mvh
Fenja
Alba
Oh sååååå gulliga små tussar.

Du måste prata allvar med modern och säga att hon kan ju inte bara lasta över ansvaret på dig. biggrin.gif
zaaritha
Min vanliga korkade? fråga; vad är det för ras? confused.gif
cic
Jag har för mig att Sara föder upp chiwawa..?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon