Full version: Hjälp!
Monica E
Är det någon mer än jag som har fått mail om att beställa billiga lökar,jag var inne o skulle göra en beställning ,klickade mig vidare fråm min mail och då ligger det en beställning,inte färdig men en varukorg i någon annans namn och sen gick jag in i igen nu och då har jag en full varukorg fast jag inte beställt något.Är det någon mer som råkat ut för det här????
Ophelia
Jepp.
Monica E
men det måste ju vara något fel,för min order som jag gjorde hittar jag inte under mina ordrar.
Alba
Jag tycker du ska mejla till firman. Bara så du inte får en beställning som inte är din.
Irene_L
När jag var inne och kollade fanns det redan saker i varukorgen. Men jag har ju inte ens beställt nått. confused.gif
Jag fattar ingenting wacko.gif
stennie
Och nu har den brakat ihop helt!!! rolleyes.gif slap.gif
marskattan
Jag hade oxå en halvfull varukorg när jag gick in på sidan (gick in, inte loggade in). Sen tömde jag den och försökte lägga till nya varor men det bara strulade hela tiden. Efter typ 4 försök lyckades jag beställa det jag ville ha och fick bekräftelsemail på det.

Jag tror dom fick överbelastning i systemet men det verkar ändå skumt att det fanns varor i ens varukorg innan man gått in på sidan...

// Agge, som naturligtvis inte kunde hålla mig från att beställa Dahlior trots att jag inför den stora allsmäktiga trädgårds-Guden dyrt och heligt lovat att aldrig göra det...
Märta-Linnéa
Härmed avslöjar jag min okunnighet beträffande dahlior med att ställa frågan: Är 9,90:- för EN lök billigt? blush.gif

Jag känner på mig att jag inte kommer att orka gräva upp lökar i höst - därför har jag hittills avhållit mig från dahlior och dylika frestelser.

Fast en del är ju fina... Men om EN lök=EN blomma verkar det ju vara en dyr förälskelse, eller?
titti49zon6
9:90 för en Dahlia är billigt, dom kostar normalt 30:- och mer
Jag har ännu så länge lyckats förtränga mejlet även om jag är sugen sweatingbullets.gif
bra priser och dom brukar ha bra kvalitet
Immix
Vet någon vad frakten brukar kosta på ett ungefär? Kunde inte hitta det. Fast jag vet inte om jag törs beställa i alla fall. När jag försökte för en timme sedan fick jag tömma varukorgen innan jag började men medan jag beställe lades det ändå till flera saker som jag inte klickat på...
marskattan
Frakten kostar 89 kronor, och det kostar det oavsett om du köper 1 lök eller 100.
Stussi
När jag gick in på sidan och kollade så hade jag också saker i varukorgen. Men när jag sedan loggade inför att beställa de lökar jag skulle ha så fanns inte sakerna i varukorgen som fanns där från början, bara de lökar jag hade klickat på att jag ville köpa. Jag fick betala 59 kronor i frakt.
Kajsa
Det var helsnurrigt jag försökte beställa lökar och fick ett mail sedan i en annan kvinnas namn och plantor jag inte beställt. Till slut fick jag till min lökbeställning rätt, men har meijlat över hur tokigt det blev först. Hoppas man inte behöver betala andras beställningar.
marskattan

Hur många lökar beställde du eller för vilken summa? Bara nyfiken på när det kostar det ena och när det kostar det andra?

CITAT (Stussi @ 10-05-2007, 22:02) *
När jag gick in på sidan och kollade så hade jag också saker i varukorgen. Men när jag sedan loggade inför att beställa de lökar jag skulle ha så fanns inte sakerna i varukorgen som fanns där från början, bara de lökar jag hade klickat på att jag ville köpa. Jag fick betala 59 kronor i frakt.

Stussi
CITAT (marskattan @ 11-05-2007, 20:47) *
Hur många lökar beställde du eller för vilken summa? Bara nyfiken på när det kostar det ena och när det kostar det andra?

Jag beställde inte så mycket, 104 kronor blev det, runt 37 lökar tror jag att det blev.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon