Eva St
Igår eftermiddag var jag ute på Odla - allt såg ut som vanligt men ikväll blev jag först lite vilsen vad gäller inläggen och undrade vart de tagit vägen tills det började gå upp ett liljeholmens. När blev denna förändring?
anna_rispan
Vad menar du?? Jag ser ingen skillnad?? Måste jag tömma den där ökända cachen igen eller??
Berith
g.gif Fattar ingenting jag heller giggle.gif men det gör inget. tummenupp.gif
Tesa
CITAT (Eva St @ 09-05-2007, 23:51) *
Igår eftermiddag var jag ute på Odla - allt såg ut som vanligt men ikväll blev jag först lite vilsen vad gäller inläggen och undrade vart de tagit vägen tills det började gå upp ett liljeholmens. När blev denna förändring?

Jaa...visst var det så..såg det inte ut som förr plötsligt...eller börjar jag vänja mig såpass vid det nya tro.. confused.gif men...näää...hmmm g.gif
vickeva
Hos mig ser allt ut som det brukar confused.gif
Alba
Jag måste vara halvblind. Vad är det som ändrats ?
lisan
Jag förstår ingenting confused.gif
anna_rispan
Snälla kan ni berätta vad det är ni ser?? Jag blir galen av såna där skumma formuleringar som inte säger mig något...sad.gif
ktw
Var det fest igår kväll yaay.gif smile.gif
Biggan_
CITAT (ktw @ 10-05-2007, 21:16) *
Var det fest igår kväll yaay.gif smile.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Fenja
Ah, nu ser jag vad du menar! Lätt att missa alltså! biggrin.gif
Mvh
Fenja
Lady Hamilton
Men det är inte lätt att se blush.gif Beror ju på "hur" man läser på Odla också.........
*Agnes*
Ingen av er som har lust att dela med er till oss som blir nyfikna och inte begriper??? crying.gif
Fenja
Men jag undrar om det inte var bättre innan, eller vad tycker ni?
Mvh
Fenja
Gillan
confused.gif Och vad är det jag inte ser nu då!!?? coolgleam.gif
Lady Hamilton
När man står på Index sidan så ser det i allafall ut så här för mig "Markera alla trådar som lästa och återvänd till Index" längst upp i den Gröna rubriken. (har själv ingen användning av det) Men som sagt var det kan ju ju vara annat för er som läser på "annat" sätt.
Sedan så är det så att går du ut från forumet och sedan in igen och trycker på "nya inlägg" så kommer det endast upp inlägg som skrivits i sedan du sist tittade in, och det tycker jag är TRÅKIGT! alltså de syns bara de trådar där det kommit in något nytt svar sedan du själv var in och kikade. Du ser alltså inte ditt eget svar
Betty
Så där har det varit jättelänge... Jag gillar det inte jag heller. no.gif Jag tyckte det var bättre så där som det var på vårt gamla forum: När man markerade alla inlägg som lästa så försvann de inte från "Aktuella inlägg idag" utan de låg kvar men var markerade som lästa.
Malvia
CITAT (Lady Hamilton @ 11-05-2007, 06:47) *
När man står på Index sidan så ser det i allafall ut så här för mig "Markera alla trådar som lästa och återvänd till Index" längst upp i den Gröna rubriken. (har själv ingen användning av det) Men som sagt var det kan ju ju vara annat för er som läser på "annat" sätt.
Sedan så är det så att går du ut från forumet och sedan in igen och trycker på "nya inlägg" så kommer det endast upp inlägg som skrivits i sedan du sist tittade in, och det tycker jag är TRÅKIGT! alltså de syns bara de trådar där det kommit in något nytt svar sedan du själv var in och kikade. Du ser alltså inte ditt eget svar

Jag ser alla inlägg när jag går in på Nya inlägg, dom jag läste sist och dom jag skrivit i.

senast inlägg längst upp, sen är det bara att välja.

Inga trådar eller inlägg försvinner för mig, så jag förstår inte det ni skriver.
Eva St
Oj vilka griller jag satte i huvudet på er med mitt inlägg rolleyes.gif har inte varit ute på odla på ett tag så jag sett era undringar
Men när man går in på en tråd så kommer ju alla inlägg i en enda lång rad nedanför med en "rubrik" som man får klicka upp ett och ett istället för att de kommer efter varandra med hela texten framme direkt som det var tidigare. Trodde jag blivit helsnurrig först när jag läste att ingen annan sett någon förändring men som tur var kom det ju några som sett samma sak. Började undra om det kunde vara något med mitt festande som ni skrev eftersom vi haft både 30 och 80 Årskalas men nu känner jag mig lugnare
Tyckte nog det var bättre tidigare med inläggen eller är det jag som gör det på ett krångligt sätt kanske confused.gif
Alba
Om jag förstår dig rätt så har du alltså klickat på "alternativ" uppe till höger på den gröna raden och valt ett annat visningssätt av trådarna.
Du har valt "trådad" i stället för "standard".
vickeva
CITAT (Eva St @ 16-05-2007, 15:50) *
Oj vilka griller jag satte i huvudet på er med mitt inlägg rolleyes.gif har inte varit ute på odla på ett tag så jag sett era undringar
Men när man går in på en tråd så kommer ju alla inlägg i en enda lång rad nedanför med en "rubrik" som man får klicka upp ett och ett istället för att de kommer efter varandra med hela texten framme direkt som det var tidigare. Trodde jag blivit helsnurrig först när jag läste att ingen annan sett någon förändring men som tur var kom det ju några som sett samma sak. Började undra om det kunde vara något med mitt festande som ni skrev eftersom vi haft både 30 och 80 Årskalas men nu känner jag mig lugnare
Tyckte nog det var bättre tidigare med inläggen eller är det jag som gör det på ett krångligt sätt kanske confused.gif

Alternativ/visningsläge/standard så ser det ut som innan... åtminstone här
Eva St
CITAT (vickeva @ 16-05-2007, 16:27) *
Alternativ/visningsläge/standard så ser det ut som innan... åtminstone här

TUSEN TACK VICKEVA!!!!!!!!! smiley_small_hug.gif
Var det sååå enkelt. Nu funkar det ju precis som jag vill ha det igen. Är det jag som varit på något så det blev så här alltså??????????
Berith
CITAT (Eva St @ 16-05-2007, 15:50) *

"Trodde jag blivit helsnurrig först när jag läste att ingen annan sett någon förändring men som tur var kom det ju några som sett samma sak."
whist.gif Nu kan dom också fixa det om dom vill! giggle.gif

CITAT (Fenja @ 10-05-2007, 22:46) *
Ah, nu ser jag vad du menar! Lätt att missa alltså! biggrin.gif
Mvh
Fenja

CITAT (Lady Hamilton @ 10-05-2007, 22:51) *
Men det är inte lätt att se blush.gif Beror ju på "hur" man läser på Odla också.........

CITAT (Fenja @ 10-05-2007, 23:23) *
Men jag undrar om det inte var bättre innan, eller vad tycker ni?
Mvh
Fenja

naughty.gif
Fenja
Kanske ett sätt att föra diskussionen frammåt wink.gif
laugh.gif
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon