|
längesen jag var inloggad här tydligen, hänt en hel del sen sist ser jag! annars är det en väldigt trevlig sida att hänga på, synd att man (läs: jag) inte orkar vara mer aktiv. verkar som man får väldigt bra respons här när man väl skriver  ska ha er i åtanke om/när jag får några gröna funderingar nästa gång. hmm. tänkte bara högt litegrann..
Kul att du har återupptäckt Odla. Jag tror att jag fallit in i ett beroende, som verkar svårt att bota "Odla-sjukan". Hoppas du återkommer med många besök.
Du kanske har sett att vi fått en Chatt. Den är guld värd, speciellt om man har frågor som man vill ha snabba svar på.
tack för välkomnandet! man får se det så att det finns ju bra mycket värre beroenden man kan dra på sig! låter toppen med en chatt också. överhudtaget verkar de nya funktionerna smarta och smidiga.
CITAT (Alba @ 10-05-2007, 17:59)  Jag tror att jag fallit in i ett beroende, som verkar svårt att bota "Odla-sjukan". "Odla-sjukan" botar du enklast med limring runt fingrarna  . En blandning av Ajax, fönsterputs, Telia och dammsugare funkar också  . Det har i alla fall funkat för Gillan den här veckan  .
Lady Hamilton
10-05-2007, 17:57
OK jag ska nog testa Dealers förslag.
Få se nu om jag minns rätt: " Man tar Ajax och häller det i telefonen och därefter ringer man Telia. Därefter tar man fönsterputset och häller i dammsugaren. Har man tur kanske Telia kan laga även dammsugaren".
Efter detta är man alltså avggiftad från odla.
Hmmmm .....jaaa .....kanske.....kan fungera....inte så dumt .....ja han sa ju att det funkade för Gillan......hm ska nog testa.
En sista utväg är väl annars limring runt fingarna. Men hur ska jag då kunna hälla ut all Ajax och fönsterputs.
Hmmm .... tål att tänka på.
Lady Hamilton
10-05-2007, 20:25
Irene_L
10-05-2007, 22:48
Biggan_
11-05-2007, 08:44
Yesssss Gillan. Jag gjorde som du och köpte "Mr Muscle".
Jag hällde det i dammsugaren och titta vad som kom ut.
[attachment=2364:dammsugare.jpg][attachment=2363:bodybuilder.jpg]
CITAT (Alba @ 11-05-2007, 11:11)  Yesssss Gillan. Jag gjorde som du och köpte "Mr Muscle".
[attachment=2364:dammsugare.jpg][attachment=2363:bodybuilder.jpg] Vad mycket muskler han fick av att åla sig ut genom slangen!
Biggan_
11-05-2007, 11:15
CITAT (Alba @ 11-05-2007, 11:11)  Yesssss Gillan. Jag gjorde som du och köpte "Mr Muscle".
[attachment=2364:dammsugare.jpg][attachment=2363:bodybuilder.jpg] Hmm....ingen dum idé alls!
Lady Hamilton
11-05-2007, 18:40
 Vad ni än gör häll inte Ajax i dammsugaren  Vet inte HUR jag skall bli av med dessa?? [attachment=2388:fetts.jpg]
Men ladyn, under den hårda ytan gömmer sig en mjuk.... [attachment=2389:elvis_20...mtrooper.jpg] Elvis! [attachment=2390:BradStormtrooper.jpg] Och en tjej. Så döm inte stormtroopern efter plastmasken
Lady Hamilton
11-05-2007, 18:51
Sen är ju frågan vad man vill  Gillan föredrar Mr Muscle (men det är ju jag  ) men av mig blir det inte rent. Därför blir det Ajax som är en akronym för Asynchronous JavaScript and XML och då händer det grejor som kan vara svårt att ha kontroll över vilket alla inlägg nu intygat. Vill bara säga att det funkar  , men var försiktig därute  .
Nu har ni ställt till så att jag drömde om Ajax inatt!!  Kommer inte ihåg vad som hände i drömmen men Ajax var inblandat iallafall. I och för sig drömmer jag hellre om Ajax än om Mr Muscle....annars hade det ju varit en mardröm istället.  Burrrrrr för en sån där karl med alldeles bubbliga muskler över hela kroppen...ser ju ut som en skräckfigur! *ryser*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|