Full version: jisses
linn
längesen jag var inloggad här tydligen, hänt en hel del sen sist ser jag! tummenupp.gif
annars är det en väldigt trevlig sida att hänga på, synd att man (läs: jag) inte orkar vara mer aktiv. verkar som man får väldigt bra respons här när man väl skriver smile.gif ska ha er i åtanke om/när jag får några gröna funderingar nästa gång.

hmm. tänkte bara högt litegrann..
Alba
Kul att du har återupptäckt Odla.
Jag tror att jag fallit in i ett beroende, som verkar svårt att bota "Odla-sjukan".

Hoppas du återkommer med många besök.

Du kanske har sett att vi fått en Chatt. Den är guld värd, speciellt om man har frågor som man vill ha snabba svar på.
linn
tack för välkomnandet!
man får se det så att det finns ju bra mycket värre beroenden man kan dra på sig! smile.gif
låter toppen med en chatt också. överhudtaget verkar de nya funktionerna smarta och smidiga.
Dealer
CITAT (Alba @ 10-05-2007, 17:59) *
Jag tror att jag fallit in i ett beroende, som verkar svårt att bota "Odla-sjukan".

"Odla-sjukan" botar du enklast med limring runt fingrarna yes.gif .
En blandning av Ajax, fönsterputs, Telia och dammsugare funkar också tummenupp.gif . Det har i alla fall funkat för Gillan den här veckan yahoo.gif .
Lady Hamilton
CITAT (Dealer @ 10-05-2007, 18:48) *
"Odla-sjukan" botar du enklast med limring runt fingrarna yes.gif .
En blandning av Ajax, fönsterputs, Telia och dammsugare funkar också tummenupp.gif . Det har i alla fall funkat för Gillan den här veckan yahoo.gif .

rotfl.gif a0a.gif rotfl.gif a0a.gif rotfl.gif a0a.gif
Alba
OK jag ska nog testa Dealers förslag.

Få se nu om jag minns rätt:
" Man tar Ajax och häller det i telefonen och därefter ringer man Telia. Därefter tar man fönsterputset och häller i dammsugaren. Har man tur kanske Telia kan laga även dammsugaren".

Efter detta är man alltså avggiftad från odla.

Hmmmm .....jaaa .....kanske.....kan fungera....inte så dumt .....ja han sa ju att det funkade för Gillan......hm ska nog testa.

En sista utväg är väl annars limring runt fingarna. Men hur ska jag då kunna hälla ut all Ajax och fönsterputs.

Hmmm .... tål att tänka på.
Lady Hamilton
Jag får ont i magen!!!! a0a.gif a0a.gif a0a.gif
Irene_L
Jag också!!!!!!!!! laugh.gif a0a.gif rotfl.gif a0a.gif

tummenupp.gif Alba, vilken bra lösning bravo.gif
Gillan
Bäst i test rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif a0a.gif ...................Och Jag haaaar redan ont i magen.....Alba,Alba? Vad ska jag göra med dig då angel_not.gif giggle.gif .........fast jag föredrar Mr Muscle framför Ajax crazy.gif giggle.gif
Biggan_
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Det kvittar vilket medel man använder, abstinensen är outhärdlig och man får återfall och återfall och återf....det gäller förstås att hålla tangentbordet fritt från limrester, fast man kan trycka ner tangenterna med en penna idea.gif
Vi får väl starta AO (anonyma odlaister) , fast själv tycker jag inte att det är så bråttom med det! whist.gif giggle.gif

Alba
Yesssss Gillan. Jag gjorde som du och köpte "Mr Muscle".

Jag hällde det i dammsugaren och titta vad som kom ut.

[attachment=2364:dammsugare.jpg][attachment=2363:bodybuilder.jpg]

Malvia
CITAT (Alba @ 11-05-2007, 11:11) *

Vad mycket muskler han fick av att åla sig ut genom slangen! giggle.gif
Biggan_

Hmm....ingen dum idé alls! tummenupp.gif giggle.gif
Gillan
rotfl.gif

rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif a0a.gif rotfl.gif
malin72
åh gud min mage...vilka inre syner man har nu rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif ni är ju för sköna w00t.gif
Lady Hamilton
ninja.gif Vad ni än gör häll inte Ajax i dammsugaren no.gif ohmy.gif fear.gif Vet inte HUR jag skall bli av med dessa??
[attachment=2388:fetts.jpg]
Tobb
Men ladyn, under den hårda ytan gömmer sig en mjuk....
[attachment=2389:elvis_20...mtrooper.jpg]
Elvis!
[attachment=2390:BradStormtrooper.jpg]
Och en tjej.

Så döm inte stormtroopern efter plastmasken flirting.gif blush.gif
Lady Hamilton
rotfl.gif a0a.gif
Alba
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Gillan
Jag döööör!!!................sluta nuuuuuuuuuuu.......... rotfl.gif .......måste man skratta i hjäl sig för att vara medlem här, eller?? rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Dealer
Sen är ju frågan vad man vill -fear-.gif Gillan föredrar Mr Muscle (men det är ju jag tummenupp.gif ) men av mig blir det inte rent. Därför blir det Ajax som är en akronym för Asynchronous JavaScript and XML och då händer det grejor som kan vara svårt att ha kontroll över vilket alla inlägg nu intygat.

Vill bara säga att det funkar yes.gif , men var försiktig därute dunno.gif .
Magdis
Nu har ni ställt till så att jag drömde om Ajax inatt!! rotfl.gif Kommer inte ihåg vad som hände i drömmen men Ajax var inblandat iallafall. I och för sig drömmer jag hellre om Ajax än om Mr Muscle....annars hade det ju varit en mardröm istället. sos.gif Burrrrrr för en sån där karl med alldeles bubbliga muskler över hela kroppen...ser ju ut som en skräckfigur! *ryser* -fear-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon