sparre
Jag väntar leverans från Hortogreen sedan 2 vecor. Har inte kommit än , fick meddelande i måndags att dom skulle komma i slutet av veckan men ingen har ringt eller att dom finns inte här.
Hörde genom Anneli85 att dom leverar endast torsdar här . Har varit ute i fritidshuset och väntat på mina "älskingar " men inget kommer.
Har Ni samma erfarenhet från Hortogreen eller DHL ?
Anki i Sörmland angry.gif
Lady Hamilton
Jag fick min leverans igår (Frilands Hibiscusar) efter att ha väntat i 2 månader................
(och ändå hade jag skrivit i meddelande rutan att jag ville ha dem snarast och att de skulle odlas i Vinterträdgård)

Alba
CITAT (sparre @ 10-05-2007, 17:33) *
Jag väntar leverans från Hortogreen sedan 2 vecor. Har inte kommit än , fick meddelande i måndags att dom skulle komma i slutet av veckan men ingen har ringt eller att dom finns inte här.
Hörde genom Anneli85 att dom leverar endast torsdar här . Har varit ute i fritidshuset och väntat på mina "älskingar " men inget kommer.
Har Ni samma erfarenhet från Hortogreen eller DHL ?
Anki i Sörmland angry.gif

Om de skickar med DHL som vanlig lastbilstransport kan du be Hortogreen att du får fraktsedelsnummer / sändningsnummer.
Därefter går du in på DHL's hemsida där du kan spåra sändningen.
Du kan även prata med DHL och begära att de telefonaviserar dig så snart sändningen kommer.
Alba
Jag ska beställa från Hortogreen och är intresserad av hur det går för dig.

Med så långa lev.tider som ni skriver om blir jag tveksam.
Tezzla
CITAT (Alba @ 11-05-2007, 12:04) *
Jag ska beställa från Hortogreen och är intresserad av hur det går för dig.

Med så långa lev.tider som ni skriver om blir jag tveksam.

Jag har beställt från Hortogreen flera gånger och har bara positiva erfarenheter. Varorna har kommit i tid (ibland t.o.m. tidigare!) och de har varit välpaketerade och i utmärkt skick.
Floppy
Jag hoppas på att få mina i någorlunda rimlig tid...beställde den 5/5...så det är rätt nyligen...men jag skrev inget i meddelanderutan...får jag då vänta hur länge som helst då???
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon