Ingela_67
I morse när jag åkte iväg till Posten för att lägga ett brev på postlådan kom brevbäraren ut med ett paket till mig tummenupp.gif äntligen har mina Clematisar som jag beställde från Kivistik i Estland kommit yes.gif Idag åker de ner i kruka på tillväxt...till det är dags för utplantering...

Trevlig helg alla forumister,

// Ingela.
stennie
Wow, det var inte lite,det! tongue.gif

Vilka sorter?
Ingela_67
CITAT (stennie @ 11-05-2007, 09:17) *
Wow, det var inte lite,det! tongue.gif

Vilka sorter?

Sorterna kommer här:
Huvi
Romantika
Ristimägi
Kotkas
Pohjanael
Ilka
Marmori
Piilu
Valgedaan
Viola
Comtesse De Bouchaud
Minister

// Ingela.
Betty
Vilken härlig bild Ingela! Själv går jag här och väntar på att STA-luleåavdelningens gemensamma beställning från Kivistik ska anlända. smile.gif I år har jag beställt 10 stycken, och ändå kunde jag inte låta bli att köpa en till när jag var på Blomsterlandet igår, det blev en helbladig, 'Aljonushka'.
Ingela_67
CITAT (Betty @ 11-05-2007, 09:50) *
Vilken härlig bild Ingela! Själv går jag här och väntar på att STA-luleåavdelningens gemensamma beställning från Kivistik ska anlända. smile.gif I år har jag beställt 10 stycken, och ändå kunde jag inte låta bli att köpa en till när jag var på Blomsterlandet igår, det blev en helbladig, 'Aljonushka'.

Ja, det är inte lätt när Ha-begäret sätter in..jag förstår precis vad du menar.. wink.gif Om någon vill se bilder på skönheterna kan ni kika in på min hemsida:
http://hem.bredband.net/b513690/clematis.html

// Ingela.
pusillus
Är det så de ser ut när man beställer clematis, kan vara bra att veta, jag hade blivit orolig om det kom ett sånt paket till mig rolleyes.gif
Kommer bli jättefina!
trollehatt
Jag fick sånt ha-begär... blush.gif
Nån som kan ge mig länken? tongue.gif
Betty
CITAT (trollehatt @ 11-05-2007, 12:50) *
Jag fick sånt ha-begär... blush.gif
Nån som kan ge mig länken? tongue.gif

Varsågod! Roogoja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon