Full version: Bilder!
stennie
Var ute och fotade lite i Eftermiddag.

[attachment=2433:PICT0026.JPG]

[attachment=2430:PICT0016.JPG]

[attachment=2431:PICT0012.JPG]

[attachment=2432:PICT0014.JPG]

][attachment=2434:Rotation...PICT0020.JPG]
Alexander-VG-zon3
åhh så vackert ,, är den gule en tulpan ??
Pian
Visst är det härligt med all denna blomster, och mer lär det bli! smile.gif bravo.gif

Tack för att du delar med dig!
Alba
Oh så fina bilder. Blomningen har verkligen kommit långt hos dig.
Här blommar Scillan och Tulpanerna har inte slagit ut än. Det märks att landet är avlångt, skillnaderna är stora.
stennie
Här är några till..

Ja den gula är en tulpan.

[attachment=2435:PICT0008.JPG]

[attachment=2436:PICT0009.JPG]

[attachment=2437:PICT0010.JPG]

[attachment=2438:PICT0018.JPG]
polecat
Härliga bilder, jag längtar tills det blir lika hos mig.
Här har björken precis börjat skifta i grönt, påskliljorna blommar och det finns faktiskt lite snö där det legat drivor.

Alexander-VG-zon3
jätte vackra bilder ,, underbar tid nu
renate
Underbara bilder från din trädgård,visst är det vackert nu,lökar har nästan blommat över här bara några tulpaner blommar.Allting är grönt här nu.Snart kommer pionernas tid.
Biggan_
Fina bilder stennie! De gula tulpanerna med de smala sågtandade bladen var ju läckra, och så fina aklejor du har! yes.gif
Kamilla z 7
oj vad fuskigt!!!
Här har inte ens björkarna musöron -cry-.gif
Men tack för titten på vad som komma skall
kickibj
Åh vad jag längtar.... Här har gullvivan nyss börjat blomma och löjtnantshjärtat har knopp, tulpanerna är på väg upp men än är det långt kvar innan det blir lika vackert som hos dig. blomma.gif
vickeva
Härliga bilder, tac för titten!
Helen i Piteå Zon 5
Det blommar och grönskar sååå fint hos er söderut, här hos mig har allt precis tittat upp i rabatterna och Björkarna har små, små musöron, men snart så..... Tack för titten!
Berith
Jättefina bilder och blommor! bravo.gif

Visst är det fint när det blommar och här har allt också börjat lite tidigare i år. Men.... crying.gif jag vet inte om jag har så mycket blommor så det räcker en hel sommar och en bit in på hösten? dunno.gif Då är det nog vi här längre söderut som får vara avundsjuka på er i norr som har så mycket kvar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon