Full version: Album
frågvis
dunno.gif Har försökt att skapa ett album med blommor som jag tagit på min balkong.
Vet inte om jag lyckats eller är det bara jag som kan se dem???
Har problem med texten under bilderna. -fear-.gif Kan någon förklara hur man gör om det inte fungerar nu???? -cry-.gif

Är det någon som är nyfiken och vill se kan jag väl få en kommentar.

Frågvis väntar.
SaraB
Jag har hittat dina bilder i ditt album, och för mig som själv är under upplärning tycker att det ser bra ut! tummenupp.gif

Finesser och sådant låter jag någon annan kommentera.

Mvh
SaraB
Alba
Javisst kan jag se bilderna....grattis.

Om du klickar på "Mina album" längst upp så kommer du in på en sidan där du ser dina album.
Du kan även klicka på ditt namn till vänster så får du upp dina album.

När du kommer in där så finns texten "Arbeta med mina album". Där kan du lägga in fler bilder, ändra osv.

Du kan även lägga frågor om Album och annat som gäller forumet längst ned på första sidan under "Support".
Där finns även "Testforum" där du kan prova dig fram med att lägga in bilder i inlägg, byta färg, storlek på text mm.

Lycka till med ditt fortsatta arbete med bilder.
frågvis
CITAT (Alba @ 19-05-2007, 19:57) *
Javisst kan jag se bilderna....grattis.

Om du klickar på "Mina album" längst upp så kommer du in på en sidan där du ser dina album.
Du kan även klicka på ditt namn till vänster så får du upp dina album.

När du kommer in där så finns texten "Arbeta med mina album". Där kan du lägga in fler bilder, ändra osv.

Du kan även lägga frågor om Album och annat som gäller forumet längst ned på första sidan under "Support".
Där finns även "Testforum" där du kan prova dig fram med att lägga in bilder i inlägg, byta färg, storlek på text mm.

Lycka till med ditt fortsatta arbete med bilder.

yahoo.gif
Va bra! Tack för alla råd. Nu är det bara att sätta igång och fota och ladda ner fler bilder.
Var inne i ditt album. Ser ut som du gillar fuchsior!
frågvis
CITAT (frågvis @ 19-05-2007, 21:58) *
yahoo.gif
Va bra! Tack för alla råd. Nu är det bara att sätta igång och fota och ladda ner fler bilder.
Var inne i ditt album. Ser ut som du gillar fuchsior!

Hoppsan, nu blandade jag ihop er som varit inne och tittat.
Förlåt Sara, det var ju du som hade fuchsior.

Var även inne i dit album Alba. Fina bilder även där!
SaraB
Du har alldeles rätt, men det är faktiskt nytt intresse från förra året.

Jag var på Trädgårdsmässan då och köpte 10 sticklingar för 100:-.
Så de bilderna som finns är faktiskt enbart från dessa sticklingar ( känner mig riktigt stolt!)

Jag har tom lyckats övervintra 3 i en pallkrage. yahoo.gif

Det tråkigaste är att jag inte har koll på namnen slap.gif

Mvh
SaraB
Alba
SaraB ...om du är intresserad kan du gå in på Fuchsiasällskapets Hemsida. Där finns ett bildgalleri där du kanske hittar dina blommor.

Fuchsiasällskapet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon