Full version: Majalbum
renate
Nu har jag samlat ihop nåra bilder till ett album av bekvämlighet länkar jag det från AoT forum där de mesta av mina bilder finns,än så länge.Det är inte så mycket som blommar just nu när lökarna har blommat över,men lite finns.Snart är det pionernas tur.
Bilder från min trädgård
Fenja
Vad trevligt Renate! Det ÄR faktiskt en hel del som blommar nu när man går runt som du gjort, jättefint! Var har du fått tag på de vackra fyllda pärlhyacinterna? Sådana vill jag ha! biggrin.gif
Mvh
Fenja
renate
CITAT (Fenja @ 19-05-2007, 21:19) *
Vad trevligt Renate! Det ÄR faktiskt en hel del som blommar nu när man går runt som du gjort, jättefint! Var har du fått tag på de vackra fyllda pärlhyacinterna? Sådana vill jag ha! biggrin.gif
Mvh
Fenja

Tack Fenja,de fyllda pärlhyacinter köpte min särbo för länge sedan,varken han eller jag gillar dom,de är lite för vulgär.Kommer jag ihåg vår de finns kan du får några.
Alexander-VG-zon3
CITAT (renate @ 19-05-2007, 21:23) *
Tack Fenja,de fyllda pärlhyacinter köpte min särbo för länge sedan,varken han eller jag gillar dom,de är lite för vulgär.Kommer jag ihåg vår de finns kan du får några.

jätte vackert du har det ,,,, tror jag har sådana hyacinter också både vita och blåa men är inte säker
Fenja
Tack Renate jag ska försöka att påminna dig! wub.gif

Flaxxs minns du var du fick tag på dina?

Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon