Full version: Höstanemon
Yin o Yang
För ett par år sedan flyttade jag min stora höstanemon till en annan rabatt. Fortfarande dyker det upp nya plantor på gamla stället. Är det någon som vill ha confused.gif . De är inte så stora nu, men bör flyttas innan sommaren drar igång på allvar. Skicka en e-post med adress, så gräver jag upp och sänder iväg med det snaraste. Finns nog ett 10-tal små plantor.
Yin o Yang
I skrivande stund har jag lovat bort det som finns, men det kanske dyker upp fler plantor under juni whistling.gif . Ni som skrivit har fått svar.
Yin o Yang
Tar upp tråden igen så att ni som önskat planta inte ska undra varför den aldrig kommer mad.gif . Regnet bara öser ner och nu verkar det inte bli bra väder förrän till helgen, så det får vänta med skickandet till måndag, så inte paketen blir liggande flera dagar på något postkontor
Yin o Yang
Idag går det iväg 7 paket med små plantor. Hoppas att de överlever såväl uppgrävning som packning och postgång smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon