Hi!
far och son är ute och åker bil.ilen krockar med en bergvägg. Fadern dör och sonen skadas. Sonen förs till sjukhuset och läggs på operationsbordet. Kirurgen mommer för att operera Men utbrister "honom kan jag inte operera för han är min son"
Vem är kirurgen??
Pojkens mamma.
Svarade i vitt...
Har för mej den inte är så enkel, har hört den innan men kommer inte på det nu, hehe
Kirurgen är hans mamma!

Jag kör en ny gåta då:
Vad är det som syns en gång i minuten, två gånger i timmen, men ingen enda gång i evigheten?
Rätt Carl!
Har du någon ny? Eller ska jag ta en till?
Ähh, jag tar en ny:
"Vad är det som är: större än gud, ondare än djävulen, de fattiga har det, de rika behöver det, äter du det så dör du?"
Funderar
Ingenting är helt rätt!
En till då:
En shejk skall låta en av sina två söner ärva hans förmögenhet. Det skall avgöras i en tävling där de ska rida på var sin kamel från punkt A till punkt B. Kruxet är att den kamel som kommer SIST i mål får ärva shejken.
Sönerna börjar rida, men så långsamt de kan och de tar sig knappt frammåt och båda två vägrar ta täten. Efter många timmar av utmattning och uttorkning inser de att det inte går så bra. De möter då en vis man som viskar något till dem, efter det sätter båda av i en väldig fart mot målet.
Frågan är, vad sa den vise mannen?
RibesRubusVitis
22-05-2007, 15:20
Byt kameler...
Javisst, helt rätt.
Ok, vi fortsätter väl då:
En nattvakt på en fabrik kom springande till sin chef en morgon och bad honom att inte åka på semester den dagen. Han hade haft en sanndröm samma natt, om att planet som chefen åkte med skulle störta.
Chefen ställde in sin resa, och det var tur, för planet störtade verkligen. Ändå fick vakten sparken.
Varför?
stennie
22-05-2007, 15:43
Han sov på jobbet!
Jag har också en!
Vilken blomma dör man av om man står för länge under den?
RibesRubusVitis
22-05-2007, 16:12
Näckrosen
stennie
22-05-2007, 17:20
CITAT (RibesRubusVitis @ 22-05-2007, 17:12)

Näckrosen
Rätt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.