Full version: Jag har fått
Ciczi
Hej

Jag är så glad, för jag har fått sommarjobb. yahoo.gif (det blir många sköna hårt intjänade pengar det...) naughty.gif Jag ska jobba i Malmö kommun i år. Det är bara till att hoppas att det blir en bra sommar i år också så att jag slipper att gå med regnkläader hela sommaren...

Ciczi
Malvia
Kul!
Vad ska du göra?
Ciczi
Jag ska vara på parkförvaltningen och sköta om planteringar i Malmö centrum och vara ute hela sommaren...

Ciczi
stennie
Grattis, Va härligt! tummenupp.gif
Alexander-VG-zon3
stort grattis hoppas det blir trevligt ,,, har läst att det ska bli en kanonsommar
Alba
Lycka till .....synd att jag inte ska till Malmö i sommar för då hade jag gjort en besiktning av parkerna. biggrin.gif
anna_rispan
CITAT (Alba @ 22-05-2007, 15:52) *
Lycka till .....synd att jag inte ska till Malmö i sommar för då hade jag gjort en besiktning av parkerna. biggrin.gif

Jag ska till Malmö sista helgen o Augusti. Ska stirra jättenoga i alla rabatter o planteringar. wink.gif

Grattis till sommarjobbet!!
Azola
Låter superbra...verkar vara ett toppen jobb för en som gillar växter. Håller tummarna för en solig sommar naturligtvis tummenupp.gif
jakob
Grattis tummenupp.gif vilket drömjobb att få påta på och vara ute,,låter bra
mvänlig hälsning Jakob
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon