Biggan_
Jag kom av en händelse in på denna sida när jag satt och surfade! En fantastiskt fin trädgård och jättemånga tips på vad man kan göra! Jag blev i allafall rent hänförd! blink.gif
Lilla Flora

sqrulan
smiley_small_hug.gif

Den är nu sparad i mina favoriter yes.gif
malin72
thanks.gif gud så härligt.....så vacker och roligt gjort 000.gif
Gillan
Ärligt Biggan! Jag har inte ord så det räcker till ohmy.gif . Det var absolut bland det mest fantastiska jag skådat. Jag är mållös. Finns ju inte ens nån smiley som räcker till! Tack för tipset. Jag vet i alla fall vart jag ska söka mig nästa gång jag åker till Trelleborg kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Gillan @ 23-05-2007, 10:34) *
Det var absolut bland det mest fantastiska jag skådat. Jag är mållös.
Jag vet i alla fall vart jag ska söka mig nästa gång jag åker till Trelleborg kompiskram.gif

Jag håller med dej Gillan! tummenupp.gif ....och jag kan för mitt liv inte förstå att ni som är från den trakten inte har tipsat oss andra om detta smultronställe att ösa idéer ur! dunno.gif
stennie
Jag tackar också för det tipset, fast jag är från Trelleborg hade jag ingen aning! dunno.gif
Dealer
Nu kan jag bara gråta -cry-.gif Varför är det inte lika fint hos oss. Dessutom kommer säkert Gillan att köra med mig ännu mer efter detta. Det var ju inte ens vackert angry.gif

Det var underbart wub.gif Ja så vill jag ha det yes.gif Frågan är om det hinns med innan jag själv är näringen för växtligheten. Men huset då, behöver inte det underhåll wacko.gif Inte ens det hinner vi med. Och inomhus confused.gif slap.gif Här ser ut som en byggarbetsplats som har strejk giggle.gif
renate
Wow,det var inte första gången jag var i denna vackra trädgården,men inte sista heller.Helt fantastiskt säger jag.
Gillan
CITAT (renate @ 24-05-2007, 00:10) *
Wow,det var inte första gången jag var i denna vackra trädgården,men inte sista heller.Helt fantastiskt säger jag.

Du har alltså redan varit där! Och dessutom glömt bort att delge oss andra denna fantastiska upplevelse no.gif .............Hur kunde du glömma bort det nono.gif shy.gif
Biggan_
CITAT (Gillan @ 24-05-2007, 00:54) *
Du har alltså redan varit där! Och dessutom glömt bort att delge oss andra denna fantastiska upplevelse no.gif .............Hur kunde du glömma bort det nono.gif shy.gif

giggle.gif

CITAT (Dealer @ 23-05-2007, 19:52) *
Nu kan jag bara gråta -cry-.gif Varför är det inte lika fint hos oss. Dessutom kommer säkert Gillan att köra med mig ännu mer efter detta. Det var ju inte ens vackert angry.gif

Det var underbart wub.gif Ja så vill jag ha det yes.gif Frågan är om det hinns med innan jag själv är näringen för växtligheten. Men huset då, behöver inte det underhåll wacko.gif Inte ens det hinner vi med. Och inomhus confused.gif slap.gif Här ser ut som en byggarbetsplats som har strejk giggle.gif

Du får ringa till regeringen och fråga var dom hushållsnära tjänsterna blev av! rolleyes.gif giggle.gif
Gillan
CITAT (Biggan_ @ 24-05-2007, 01:19) *
giggle.gif

Du får ringa till regeringen och fråga var dom hushållsnära tjänsterna blev av! rolleyes.gif giggle.gif

giggle.gif får nog göra det tror jag whist.gif
Azola
Tack för tipset!! tummenupp.gif
Har redan varit där 2 ggr på besök via nätet naughty.gif
Otroligt vackert, så mycket att förundras över....och så roligt att läsa hans berättelse!
Airamya
Underbar sida! Underbar trädgård! Tack för tipset.
Kul att gå rundvandringen smile.gif
Saxat från rundvandringen:
"När jag byggde "kullen" satte jag först upp palissaderna, som är ca 1m höga. Sedan vanlig jord på södersidan, då kom en liten kille cyklande förbi, vände om, och kom blygt fram till mig och sa: Ursäkta mig men håller du på att göra en Paintball bana? Besvikelsen i hans ögon gick inte att ta miste på då jag berättade att det skulle bli en kulle med blommor på."

rotfl.gif Suveränt!
lisan
Helt underbar trädgård,ohh vilka bilder yahoo.gif Dit återkommer jag nog fler gånger för att titta och drömma. wub.gif
renate
CITAT (Gillan @ 24-05-2007, 00:54) *

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade sidan,när jag öppnade din länk kom jag ihåg trädgården,jag hade tom skrivit i gästboken.
Nästa gång jag hitta en så fin tädgård ska jag låter alla delta.Jag har några tyska länkar i mina favoriter.

Mein schöner Garten
Gillan
Nu var det ju inte "min" länk utans Biggans, vilket kanske spelar mindre roll giggle.gif . Men tack för den nya länken. Där fanns det också massor av inspiration att ösa ur tummenupp.gif
ThereseG
WOW! Här kan man sitta och drömma sig bort, både av bilderna och de underfundiga kommentarerna.
Mysigt rose.gif
Gillan
Bara en petitess så där i förbigående.

Jag berättade om Lilla Flora för kompisen i Trelleborg ( och undrade naturligtvis varför hon inte visste om den nono.gif ). Hon kikade på sidan och blev fundersanm på vart det kunde ligga. I går morse tog hon en annan väg till jobbet för att undersöka saken. Hon kommer förbi huset som hon misstänker vara det rätta................och vilka kommer inte ut genom grinden................om inte Gerry med vovsingen Gizmo! Hon presenterade sig och de hade sällskap en bit på vägen. Hon berättade för honom om den här tråden och reaktionerna vi fått. Han i sin tur fick i alla fall en förklaring på varför det helt plötsligt rasslat till i gästboken giggle.gif

Sååå, nu vet jag att jag kommer att hitta dit nästa gång det blir Trelleborgsresa tummenupp.gif
Biggan_
Ja där ser man, vilka kontakter jag lyckats knyta! yes.gif
Då har du något alldeles extra att se fram emot när du skall till Trelleborg nästa gång då! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon