|
Biggan_
22-05-2007, 22:05
Jag kom av en händelse in på denna sida när jag satt och surfade! En fantastiskt fin trädgård och jättemånga tips på vad man kan göra! Jag blev i allafall rent hänförd! Lilla Flora
sqrulan
22-05-2007, 22:13
Den är nu sparad i mina favoriter
malin72
22-05-2007, 22:41
gud så härligt.....så vacker och roligt gjort
Ärligt Biggan! Jag har inte ord så det räcker till  . Det var absolut bland det mest fantastiska jag skådat. Jag är mållös. Finns ju inte ens nån smiley som räcker till! Tack för tipset. Jag vet i alla fall vart jag ska söka mig nästa gång jag åker till Trelleborg
Biggan_
23-05-2007, 09:51
CITAT (Gillan @ 23-05-2007, 10:34)  Det var absolut bland det mest fantastiska jag skådat. Jag är mållös. Jag vet i alla fall vart jag ska söka mig nästa gång jag åker till Trelleborg  Jag håller med dej Gillan!  ....och jag kan för mitt liv inte förstå att ni som är från den trakten inte har tipsat oss andra om detta smultronställe att ösa idéer ur!
stennie
23-05-2007, 14:22
Jag tackar också för det tipset, fast jag är från Trelleborg hade jag ingen aning!
Nu kan jag bara gråta  Varför är det inte lika fint hos oss. Dessutom kommer säkert Gillan att köra med mig ännu mer efter detta. Det var ju inte ens vackert Det var underbart  Ja så vill jag ha det  Frågan är om det hinns med innan jag själv är näringen för växtligheten. Men huset då, behöver inte det underhåll  Inte ens det hinner vi med. Och inomhus  Här ser ut som en byggarbetsplats som har strejk
Wow,det var inte första gången jag var i denna vackra trädgården,men inte sista heller.Helt fantastiskt säger jag.
CITAT (renate @ 24-05-2007, 00:10)  Wow,det var inte första gången jag var i denna vackra trädgården,men inte sista heller.Helt fantastiskt säger jag. Du har alltså redan varit där! Och dessutom glömt bort att delge oss andra denna fantastiska upplevelse  .............Hur kunde du glömma bort det
Biggan_
24-05-2007, 00:19
CITAT (Gillan @ 24-05-2007, 00:54)  Du har alltså redan varit där! Och dessutom glömt bort att delge oss andra denna fantastiska upplevelse  .............Hur kunde du glömma bort det   CITAT (Dealer @ 23-05-2007, 19:52)  Nu kan jag bara gråta  Varför är det inte lika fint hos oss. Dessutom kommer säkert Gillan att köra med mig ännu mer efter detta. Det var ju inte ens vackert Det var underbart  Ja så vill jag ha det  Frågan är om det hinns med innan jag själv är näringen för växtligheten. Men huset då, behöver inte det underhåll  Inte ens det hinner vi med. Och inomhus  Här ser ut som en byggarbetsplats som har strejk  Du får ringa till regeringen och fråga var dom hushållsnära tjänsterna blev av!
CITAT (Biggan_ @ 24-05-2007, 01:19)   får nog göra det tror jag
Tack för tipset!! Har redan varit där 2 ggr på besök via nätet Otroligt vackert, så mycket att förundras över....och så roligt att läsa hans berättelse!
Airamya
24-05-2007, 18:37
Underbar sida! Underbar trädgård! Tack för tipset. Kul att gå rundvandringen  Saxat från rundvandringen: "När jag byggde "kullen" satte jag först upp palissaderna, som är ca 1m höga. Sedan vanlig jord på södersidan, då kom en liten kille cyklande förbi, vände om, och kom blygt fram till mig och sa: Ursäkta mig men håller du på att göra en Paintball bana? Besvikelsen i hans ögon gick inte att ta miste på då jag berättade att det skulle bli en kulle med blommor på."  Suveränt!
Helt underbar trädgård,ohh vilka bilder  Dit återkommer jag nog fler gånger för att titta och drömma.
CITAT (Gillan @ 24-05-2007, 00:54)  Du har alltså redan varit där! Och dessutom glömt bort att delge oss andra denna fantastiska upplevelse  .............Hur kunde du glömma bort det  Jag kommer inte ihåg hur jag hittade sidan,när jag öppnade din länk kom jag ihåg trädgården,jag hade tom skrivit i gästboken. Nästa gång jag hitta en så fin tädgård ska jag låter alla delta.Jag har några tyska länkar i mina favoriter. Mein schöner Garten
Nu var det ju inte "min" länk utans Biggans, vilket kanske spelar mindre roll  . Men tack för den nya länken. Där fanns det också massor av inspiration att ösa ur
ThereseG
26-05-2007, 10:50
WOW! Här kan man sitta och drömma sig bort, både av bilderna och de underfundiga kommentarerna. Mysigt
Bara en petitess så där i förbigående. Jag berättade om Lilla Flora för kompisen i Trelleborg ( och undrade naturligtvis varför hon inte visste om den  ). Hon kikade på sidan och blev fundersanm på vart det kunde ligga. I går morse tog hon en annan väg till jobbet för att undersöka saken. Hon kommer förbi huset som hon misstänker vara det rätta................och vilka kommer inte ut genom grinden................om inte Gerry med vovsingen Gizmo! Hon presenterade sig och de hade sällskap en bit på vägen. Hon berättade för honom om den här tråden och reaktionerna vi fått. Han i sin tur fick i alla fall en förklaring på varför det helt plötsligt rasslat till i gästboken Sååå, nu vet jag att jag kommer att hitta dit nästa gång det blir Trelleborgsresa
Biggan_
02-06-2007, 09:05
Ja där ser man, vilka kontakter jag lyckats knyta! Då har du något alldeles extra att se fram emot när du skall till Trelleborg nästa gång då!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|