Carina i Västerås
Har varit och sett Bruce Springsteen på Ullevi i söndags.
ÅÅåååååhhh va bra det var!!!!!!!!! biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif wub.gif biggrin.gif laugh.gif
Jättefint väder och 60000 som bara jublade och sjöng. Sånt kan man leva på länge.
Stannade kvar i Göteborg och shoppade igår och då var det som att himlens portar öppnade sig. Det regnade i stort sett hela dagen, men vad gör det......... biggrin.gif

Nu är vi hemma i ett regnigt Västerås igen efter en mycket rolig helg.

hälsningar Carina
Eleanor
Åh, vad avundsjuk jag blir...... Var på Springsteen i Oslo 1988.... Såååå länge sen! Han är ju alltid suverän!!! I brist på annat(...) ska jag iallafall gå & se Ulf Lundell när han kommer till Karlstad i juli. Han är också wub.gif !
*Felix matte*
Jesses!!! 60.000 människor samtidigt på samma ställe ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Jag som tyckte det var enormt när 14.500 samlats för att lyssna på Carola.
Men han är bra han Springsteen smile.gif
Louise i Göteborg
Och Ullevi höll!!!!!
Sist han var här så gick det inte så bra....Nåt klarar moderna byggare ändå, skönt att veta bland alla skandaler och larm.
Carina i Västerås
Japp, Ullevi höll. Förra gången jag var på Springsteen-konsert på gick det inte lika bra.
Läste någonstans att det gjordes vibrationsmätningar under konserten och det gungade visst över tillåtna gränsvärde nu också men att det inte var någon fara denna gång.

Ni skulle ha varit där..........JÄTTEHÄFTIGT!!!!!!!!!!!! biggrin.gif tongue.gif

hälsningar Carina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon