Full version: Kanonväder!
estet
God kväll!
Har just kommit hem från ett kvällspass på jobbet.
I dag har vi verkligen haft värmerekord.
Passar ett hus med katt just nu, där de har solvärme på taket. Idag har det varit som varmast 65 grader på taket.
Kl.13 var det 20 i skuggan innan jag for till jobbet. Då är det inte så roligt att jobba... Såg att det regnade på Allsång på Skansen...
Pher
Guten abend!

Ni har det bra där uppe i norrbotten ni. smile.gif . Här har de regnat hela dagen. Men skulle tro att sommaren kommer igång i Juli.

Ska ut och lufta hunden snart i regnet.. inge kul. *självömkan*
yla
japp här regnar det på också ,,,attans mycke vatten nu unsure.gif
va ut en sväng o kollade mina kantarellställen men de e nog för kallt ännu

ha ,,jag har köpt en trimmer o håller det upp imorrn så ska jag köra den runt stenar o annat ,,,ska bli kul laugh.gif
Betty
Ja, idag har det verkligen varit skönt! Sen midsommarafton har det varit riktig högsommarvärme, men i förrgår var det läskigt åsk-kvavt... sen efter ett tvåminuers skyfall vart det bra igen! biggrin.gif
*Felix matte*
Samma här.... värmen kom på midsommarafton.
Idag +23 och ganska hårt åskväder på em. sedan sol igen
Just nu SOL +16 i skuggan biggrin.gif

Festival i stan torsd. - lörd. Toppenväder lovat hela veckan biggrin.gif
yla
här skiner då solen från en klarblå himmel o jag ska snart ut till torpet o trimma fram mina stenar som inte syns nu efter allt regn(för gräset har ju vuxit enormt mycket) ,det ska bli jättekul ,undras hur mycket som blir kvar av trädgården jag kanske trimmar hela dagen i rena glädjefnatten av att ha en trimmer.ska bli kul att se mina stenar igen laugh.gif biggrin.gif
Kajsa
I går fick vi 30 mm regn och idag strålande solsken.
Perfekt, man slipper vattna och det växer så det knakar.
Så gudomligt vackert det är nu! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon