Full version: Med hus igen ! ?
Azola
Går planerna i land som vi hoppas på ...är vi med hus igen, inflyttning innan sommaren är slut!
Ni får hålla alla befintliga tummar ni har och hoppas att just vi får det!
Har velat lite eftersom resvägen nu blir 6 mil till och från jobbet men, men lite får man väl offra för läget!
Huset ser ut som ett sommartorp stilmässig, i 2 våningar ... yahoo.gif flera kakelugnar och gammeldags tomt !!!! Sjönära!!
Har fått så mycket inspiration och trevligt bemötande + alla tips/råd, här inne på Odla så jag vill bara berätta vad som ev. är på gång.

Kram Azola
zine
Roligt att höra, håller tummarna... smile.gif
vickeva
Å vad mysigt det låter, vi vill gärna se bilder sedan..
Ophelia
Låter verkligen som ett drömställe. Grattis blomma.gif
Cathis
Låter jättehärligt! Håller tummarna för er tummenupp.gif
Snöflinga
Håller tummar och tår för att köpet går i lås tummenupp.gif Låter som ett riktigt drömställe ... också nyfiken på bilder smile.gif
ingrid fuxwall
Hoppas att Ni får Ert hus
Alba
Låter som rena drömmen ....kakelugnar, gammeldags tomt och sjönära. Det är precis mitt drömhus.

Jag håller tummarna och hoppas allt går i lås. När det väl är ert hoppas jag på bilder.

Lycka till.
Azola
Tack för alla hårt hållna tummar smiley_small_hug.gif
Hoppas på besked så snart som möjligt....drömmer om " gammeldags mormorsväxter" under tiden ! rose.gif
Azola
bravo.gif a0a.gif Det blev ett ... hus i rött!
Äntligen klart!

Vi räknar med flytt i slutat av juli då vår semester börjar.
Ska bli underbart med riktig tomt igen och denna gång ska det gå i "mormorsväxternas spår" lite gammaldags som passar in i miljön.
Kommer att ansätta er med frågor så småningom...var så säkra wink.gif
Datorerna här hemma som just nu går på snabbaste bredband kommer att bytas ut mot segt modem... ohmy.gif sos.gif men kommer troligtvis i takt med utbyggnad att bli bättre sedan...något århundrade.. .. men den som väntar på .. .... .....
Vi ses A
Alba
Grattis

Nu snurrar väl huvudet av planer och fantasier. Det är så roligt att planera och drömma hur det ska bli. Man målar upp inre bilder.

Lycka till och glöm inte att fota.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon