Full version: amplar
gunvor
ni vet nog vad jag menar - jag har haft mina i måånga år - men träffade på en person som ville ha nya och påstod att det inte finns att köpa nu för tiden. Någon som vet??
Anma
Ingen aning om de finns att köpa längre. Jag har några, kanske 4 st i förrådet på stugan som jag aldrig använt.
ingrid fuxwall
Menar du att du är villig att sälja dem?

ingrid
Anma
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-05-2007, 21:28) *
Menar du att du är villig att sälja dem?

ingrid

Gunvor, om du är intresserad av mina, skicka PM till mig. Är inte hemma så ofta vid datorn så det kan ta ett tag innan man får svar. Ska kolla skicket på dem när jag kommer ut till stugan igen.
Fenja
Jag har också sådana i brunt som jag kan sälja om någon är intresserad, tror att det är fem stycken. Pm:a mig i så fall!
Mvh
Fenja
Ewa L
Lustigt nog har jag inte använt mina på flera år, men just i år kom de till heders. Dvs inte de frihängande, utan de som hade en liten rygg och skulle hängas mot vägg.

Mina amplar räckte nämligen inte till ampeltomaterna, alltså tog jag till dessa. Den nyuppsatta armeringsmattan mot den bruna liggande panelen på garaget, där satte jag bara dit S-krokar, hängde amplarna. Det blev jättesnyggt, de ser ut som om de svävar. Allt det bruna försvann ju.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon