Full version: Äntligen klart
Yin o Yang
Byte av vattenledningar i hela huset fick till följd att vi blev tvungna att renovera köket whistling.gif helt och hållet. Det var i och för sig 10 år sedan, så lite spännande var det. Nu är det klart yaay.gif yahoo.gif så när som på 2 köksluckor som ska lämnas in för isättning av glasruta. Nyfiken? Finns ett fåtal bilder i mitt senaste album. och så ska vinflaskorna förstås tillbaka i vinstället tongue.gif
Nya köksön
Floppy
Ursnyggt...grönt är en utav mina favorit färger... tummenupp.gif ...gratulerar till det nya köket yaay.gif
Yin o Yang
thanks.gif - visst är det underligt med färger. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa ett klädesplagg i grönt, men i huset är det OK wacko.gif
Ammoura
Jättefint med ön =)
Bee
Grattis till nya köket! Snygg grön färg. Den ser lugnande ut. Och så gillar jag dina gardiner!
Kajsa i Arvika
Jättesnyggt!! tummenupp.gif

Gillar pallarna i samma färg som panelen, bra tips!! och snygga gardiner... 000.gif
Yin o Yang
Tack igen! Jag hade sådan tur att de gamla gardinerna fortfarande passar till färgen i köket, dvs olivgrönt tongue.gif . Pallarna var slitna och lite fläckiga, så det passade fint att måla samma färg som luckorna och övriga snickerier. Som tur är har jag en händig man, målare, som fixar det mesta själv wub.gif . Måla tycker han inte är så roligt ohmy.gif , men snickra, hitta på finurliga lösningar, lägga golv, kakla är det bästa han vet.
Alba
Oh sååå snyggt. Jag gillar verkligen den gröna färgen. Gardinerna....vill ha.....jättesnygga.

Vilken fin ide att ta upp den gröna färgen färgen i pallarna.
Castea
Verkligen snyggt! tummenupp.gif

Fick inredningsinspiration av din bild. Jag får också ett renoverat kök i grönt nu i sommar. Inget stort kök som ditt, men fick inspiration ändå i hur du ordnat till det! smile.gif
Yin o Yang
Det bjuder jag på kompiskram.gif Castea
Azola
Blev jätte-snyggt med det gröna/vita!
Hajade till då jag såg pallarna...har ju sådana själv flirting.gif
Måste kännas skönt att renoveringen är klar så här till sommaren! Bra jobbat!
Gillan
Fantastiskt fint kök ni fick till tummenupp.gif ............Nästan lika fint som vårt eget shy.gif giggle.gif ................Skämt åtsido, wub.gif jättevackert! Grattis!!
Yin o Yang
thanks.gif Gillan! Roligt att få så många positiva reaktioner. Och att dessutom kunna inspirera någon annan gör att det känns extra bra. Jag har själv blivit inspirerad av andra odlaiter när det gäller min trädgård tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon