Ciczi
Hej

Idag när skulle jag åka till mataffären tog jag med mig plastkassar och inköpslista. Sedan slängde jag på mig jackan, hoppade i skorna och tog bilnycklarna och körde i väg.
Parkerar bilen och tar en kundvagnsfemma, kassarna och inköpslistan och kommer bort till kundvagnarna utanför butiken. J-klar... plånboken ligger hemma... wacko.gif duh.gif

Hallå bruden, vad har du i huvudet egentligen??? rotfl.gif

Det var bara att köra hem igen, ringa till sambon och be honom komma ner med plånboken. Hans min när jag fick min plånbok var ju bara för bra... kommentar överflödlig. blush.gif

Tur att man inte har mer än 5-8 minuter till butiken med bil.

Och tur att man kan garva åt sig själv...

Ciczi
Biggan_
Ack du Ciczi, du kan trösta dej med att du inte är ensam, jag jobbar i affär så jag vet! rolleyes.gif giggle.gif
Gillan
CITAT (Ciczi @ 28-05-2007, 23:22) *
Hej

Idag när skulle jag åka till mataffären tog jag med mig plastkassar och inköpslista. Sedan slängde jag på mig jackan, hoppade i skorna och tog bilnycklarna och körde i väg.
Parkerar bilen och tar en kundvagnsfemma, kassarna och inköpslistan och kommer bort till kundvagnarna utanför butiken. J-klar... plånboken ligger hemma... wacko.gif duh.gif

Hallå bruden, vad har du i huvudet egentligen??? rotfl.gif

Det var bara att köra hem igen, ringa till sambon och be honom komma ner med plånboken. Hans min när jag fick min plånbok var ju bara för bra... kommentar överflödlig. blush.gif

Tur att man inte har mer än 5-8 minuter till butiken med bil.

Och tur att man kan garva åt sig själv...

Ciczi

rotfl.gif rotfl.gif Förlåt, men a0a.gif a0a.gif
Malvia
Skulle aldrig hända mig!!! whistling.gif whistling.gif whist.gif whist.gif slap.gif
Cathis
Ännu mer genant när man står i kassan och ska betala och
upptäcker att plånboken inte ligger i väskan och man kommer
på att den ligger hemma. Inte kul. blush.gif Man sväljer lite
ansträngt och ber den snälla kassörskan att man får ställa kassarna
och gå och ringa hem och be att någon vänlig själ kommer ner till
affären med plånboken. Detta är inte kul crying.gif

Sen står man och väntar och väntar och småvisslar lite för sig
själv whistling.gif tills plånboken kommer och man går och betalar.

Har väl inte hänt mig nä då whistling.gif whistling.gif blush.gif blink.gif
Yin o Yang
Vem har inte fått hjärnsläpp whistling.gif . Fast senast var det inte glömd plånbok utan jag skulle till jobbet och hade lite bråttom. Ut som ett skott, låste upp bilen öppnade bakdörren och slängde in ryggsäcken och hoppade själv efter wacko.gif . Sedan drog jag igen dörren och väntade på att något skulle hända blush.gif . Gissa om jag kom ut fort, tittade mig omkring för att kolla om någon sett mig innan jag satte mig vid ratten slap.gif och åkte iväg.
Malvia
CITAT (Yin o Yang @ 29-05-2007, 10:09) *
Vem har inte fått hjärnsläpp whistling.gif . Fast senast var det inte glömd plånbok utan jag skulle till jobbet och hade lite bråttom. Ut som ett skott, låste upp bilen öppnade bakdörren och slängde in ryggsäcken och hoppade själv efter wacko.gif . Sedan drog jag igen dörren och väntade på att något skulle hända blush.gif . Gissa om jag kom ut fort, tittade mig omkring för att kolla om någon sett mig innan jag satte mig vid ratten slap.gif och åkte iväg.

rotfl.gif biggrin.gif laugh.gif rotfl.gif
Gillan
CITAT (Yin o Yang @ 29-05-2007, 10:09) *

rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif , det där slog ju tom när jag slängde plånboken i sopnedkastet och gick till affären med soppåsen cool.gif whist.gif
Alba
Vilka underbara berättelser. Tänk så gott det gör att få höra att man inte är ensam med sina tokigheter.

Jag skulle ta bussen en dag och i god tid tog jag fram busskortet.
Avskyr människor som stiger på bussen och har glömt inventera väskan och står framme vid chauffören och gör det i hopp om att hitta pengar eller busskort.

Bussen kom och jag klev på och la mitt kort på avsedd plats och tryckte på "OK".... inget hände.
Provade en gång till med samma resultat. Konstigt sa jag till chauffören ...jag har ju nyligen fyllt på kortet med 10 resor.

Gjorde ett nytt försök men ingen hände. Kanske beror det på att kortet ligger i ett plastfodral sa jag och tog ut kortet och provade igen. Med en ny blick på kortet såg jag att jag försökta åka buss på bankomatkortet.

Chauffören skrattade och jag skrattade lite generat och ilade till en tom plats med alla blickar i bussen på mig.
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Den här tråden blir man ju bara så himla glad av!

Känns såå befriande att man inte är ensam om att då o då få hjärnsläpp yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon