Full version: Tror att jag tar
Ciczi
Hej

Somnade gott i gårkväll och sov gott ända fram till att det började mullra vid halv tre tiden i natt. Jag gillar inte åska och framför allt inte på natten.... Så jag låg vaken ända fram till halv fem med åskan brakandes lös och sedan somnade jag. Bara för att vakna av ett jäkla liv i dörren. Det lät som om någon försökte göra inbrott, men det var bara tidningsbäraren som hade problem att få in tidningen. Och om man vaknar av sånt så låter det alltid mer än vad det egentligen gör.
Nu är jag återigen vaken men nu, nu lär det bli tyst i huset eftersom jag är ledig idag och resten av husets invånare har gått på jobb. Så nu ska jag göra en omstart på dagen så gonatt!!!

Ciczi
Gillan
giggle.gif , Sov gott nu då!
Floppy
Stackare inte kul om när man inte kan sova pga olika ljud...men jag hoppas att du får sova riktigt gott och hoppas att inte nån sätter igång och asfalterar om eller dyl utanför... Go´natt/morgon...
Ciczi
två timmar senare....

vaknar av mig själv och konstaterar att detta var helt rätt!!! piggare och betydligt gladare biggrin.gif

nu ska jag njuta av en ledig dag och göra precis det som faller mig in... !

Ciczi
Alba
Så underbart det låter. Nu har du en egen dag som bara du kan bestämma över.

Lycka till med din dag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon