|
Varför har ni ändrat i hur man kan se vilka och hur det svarats??? Finns säkert nån bra anledning, men nu kändes det mycket konstigt
Hur menar du? Har inte märkt nån ändring!
CITAT (Malvia @ 29-05-2007, 09:18)  Hur menar du? Har inte märkt nån ändring!  Man ser inte längre alla svaren efter varandra??? Eller är det bara hos mig det ser ut så
CITAT (Gillan @ 29-05-2007, 09:21)  Man ser inte längre alla svaren efter varandra??? Eller är det bara hos mig det ser ut så  Jag kan se dem efter varann, har du ändrat i några inställningar?
CITAT (Malvia @ 29-05-2007, 09:23)  Jag kan se dem efter varann, har du ändrat i några inställningar? okej, jag kan se de sista svaren nu............men om du går in på en tråd som har många svar kanske du förstår vad jag menar?? Och titta längst ner under svaren! Och....nej, jag har inte ändrat nåt vad jag vet
Jag gick in på HATAR KATTER-tråden, kunde se alla 118 inläggen, såg inget konstigt längst ner under svaren.
Hmmmm..........vad ser du som inte jag ser?
Är det nån som är förvånad  .............naturligtvis är det jag som kommit emot en knapp  , så det blivit trådad visning istället för standard  ................sorry  .................bara liiite generad
Kan hända den bästa!
Biggan_
29-05-2007, 10:39
Du har dina ljusa ögonblick Gillan! Åtminstånde jag fick en kul start på dagen! Alltid roar det någon brukar man ju säga när man gjort en fadäs, och det stämmer!
Hmmm, nån ( Göran eller Ingemar) som kan ta bort den här tråden tack  ?! .....................fast det är ju klart............alltid kul om man kan glädja nån
Biggan_
29-05-2007, 11:16
Absolut kul! Jag har också mina ljusa ögonblick. För inte så längesedan åkte jag iväg till jobbet i morgontofflor, sådana där höga, mysiga, varma, håriga i skinn! Som tur var upptäckte jag det när jag klev av bilen, så jag hann precis hem om och byta. Nog för att vi är familjära i affären jag jobbar i, men en och annan kund hade nog undrat!
CITAT (Biggan_ @ 29-05-2007, 12:16)  Absolut kul! Jag har också mina ljusa ögonblick. För inte så längesedan åkte jag iväg till jobbet i morgontofflor, sådana där höga, mysiga, varma, håriga i skinn! Som tur var upptäckte jag det när jag klev av bilen, så jag hann precis hem om och byta. Nog för att vi är familjära i affären jag jobbar i, men en och annan kund hade nog undrat!  Ja låt oss behålla den här tråden, den kan ju få förvandlas till bekännelsetråd typ "Då gjorde jag bort mig..."
Biggans toffelfadäs påminner mig om en vinterdag för ett antal år sen... Jag hade jobbat klart för dagen och skulle gå till busshållplatsen för att åka hem. Min arbetsplats låg "längst bak" i en galleria så jag var tvungen att gå igenom hela gallerian för att komma ut på gatan. Det var då som jag tyckte att det kändes kallt och dragigt kring fötterna. Jag hade glömt att byta från mina arbetsskor (typ Birkenstock) till de varma vinterskorna. Det kändes rätt pinsamt att gå hela vägen tillbaka för att byta skor, kändes som om alla tittade undrande på mig. Vinterjacka och tofflor...
marskattan
29-05-2007, 16:12
*flinar gott och igen-kännande* En av mina värsta fadäser var utomlands. Hälsade på kompisar på Teneriffa och första dagen så är jag enormt duktig och smörjer in mig med sololja som sig bör... På eftermiddag upptäcker jag att det bränner om ena benet och allt eftersom tiden går så blev det benet bara rödare och rödare. Det visade sig naturligtvis att jag glömt smörja in framsidan av ena benet. Fy fasen vad fult! Det gick verkligen inte att dölja, jag hade inga långa kläder alls med mig samt att när jag får sol på mig så blir jag RÖD: - så gissa om alla (inkl orts-befolkningen) kallade mig för "Dansken/Danish" hela veckan Varje gång jag träffar kompisarna så drar dom alltid upp den här historien... Nåja, är huvudet dumt så får kroppen lida // Förvirrade Agge
malin72
29-05-2007, 18:22
Det är ju jättebra Gillan! Det kan man ta till när man gjort nåt tokigt - det var inte jag, det var Göran och Ingemar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|