buzz
Finns det någon välbesökt växtmarknad som det går att stå på fast man inte är typ medlem?

Skulle vara i Skurup, Tomelilla, Sjöbo, Ystad trakten....
marskattan
Hejsan!

Nu till helgen, dvs på söndag den 3/6 så är det Ringsjöbygdens Trädgårdsvänner som har växtloppis i Hallaröd. Vet att det inte är åt ditt håll, men tänkte säga det ändå.

Det kostar 100 kronor att sälja om man inte är medlem, förvisso var sista anmälningsdagen igår men skicka iväg ett mail till "Almdalen" här inne så kanske det inte är omöjligt att du kan hänga på.

Jag ska själv försöka anmäla mig nu i efterhand, det var egentligen meningen jag skulle till Göteborg på lördagen. Men det får ställas in för sambon hinner inte hem så någon av oss bör nog vara iväg och fira svärmor på hennes 65:års dag *ler*

Så jag håller tummarna att vi båda kan sälja och att vi ses på söndag!
// Agge

Mer info + länk till anmälan
buzz
Jag undrar samma sak i år 2009. Söker någon växtmarknad i Skurup, Tomelilla, Sjöbo, Ystad trakten.
Vill hitta en växtmarknad som vem som helst kan stå på för 50-100 kr men inte 250 kr som det krävs ibland genom medlemsskap.
mojan
Om du kollar längre ner så finns Växtmarknad Syd. Jag tror att alla är välkomna, eller vad säger du Stennie, som arrangerar? Länk: http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=84314.
stennie
Precis! Alla är välkommna och inte tänker jag ta betalt ! biggrin.gif
buzz
Hmm, det låter ju riktigt trevligt.
Även om jag inte hittar ett dugg i Trelleborg. Men med en vägbeskrivning så borde det gå.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon