Full version: Min blommtrappa
Floppy
Nu är jag äntligen klar med min blomtrappa...tog lite tid men jag är mäkta stolt över mig själv att jag klarade av det med tanke på min dåliga rygg...men nu är den äntligen klar i allafall...så här blev den med lite nyplanterade smultronplantor och pellisar på...å fler kommer det bli...men jag tycker att vädret kunde bli lite bättre...
[attachment=3444:pelargontrappa.JPG]
Bee
Vad fin den blev! Grattis till ett gott jobb!
marskattan
Massvis med hejar-rop och grattis från mig med!
Superbra jobbat och det blev riktigt snyggt oxå. Du har all rätt att vara stolt över dig själv!
// Agge
Betty
Jättesnyggt! Verkligen! tummenupp.gif
Floppy
Tack allihopa... blush.gif ...för era vänliga ord... wub.gif
Alba
Jättebra jobbat. Den blev verkligen fin.

[attachment=3500:Tuppen_upp.gif]

Biggan_
Jättefin blev den! Det var väldigt fint med zinkkrukorna, ser så fräscht ut!
stennie
Va fin den var, kan du inte göra en till mig med naughty.gif
LindaA
CITAT (Biggan_ @ 02-06-2007, 11:37) *
Jättefin blev den! Det var väldigt fint med zinkkrukorna, ser så fräscht ut!

Kan bara hålla med! Jättefin!
catlady
Jag blev så inspirerad att jag sågade och snickrade (med lite hjälp av partnern att hålla borren) ihop en egen blomsterhylla. Jag blev så nöjd och gick och köpte färg och skulle måla den. Min plan var att sätta fina blommor på den och ta en bild och posta här - men då dök min far upp och sa att det var en perfekt bygghylla under renoveringen... Så nu står den inomhus, fortfarande omålad med verktyg, färgburkar, papper och annat skräp på den. Vilket öde! Men jag räddar den snart...
Floppy
CITAT (stennie @ 02-06-2007, 13:54) *
Va fin den var, kan du inte göra en till mig med naughty.gif

Jo då...visst kan jag göra en till dig också tummenupp.gif ...om du kan vänta med att få den till om ett par tre år så där...har olika byggprojekt på gång och som nog tar sin lilla vackra tid med denna ryggen...jag tror nog att det går fortare om du gör en själv.... laugh.gif rolleyes.gif flirting.gif

CITAT (catlady @ 03-06-2007, 21:44) *
Jag blev så inspirerad att jag sågade och snickrade (med lite hjälp av partnern att hålla borren) ihop en egen blomsterhylla. Jag blev så nöjd och gick och köpte färg och skulle måla den. Min plan var att sätta fina blommor på den och ta en bild och posta här - men då dök min far upp och sa att det var en perfekt bygghylla under renoveringen... Så nu står den inomhus, fortfarande omålad med verktyg, färgburkar, papper och annat skräp på den. Vilket öde! Men jag räddar den snart...

Vad kul att du blev inspirerad...ser fram emot lite bilder när den blir färdig med blommor på och allt.... bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon